י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
טראמפ גילה לבד

ג'ארד קושנר חשף: חליתי בסרטן לפני 3 שנים

בספר זיכרונות שכתב ויפורסם בחודש הבא, חושף חתנו ויועצו של הנשיא לשעבר טראמפ כי חלה בסרטן | במהלך טיסה משותפת עם טראמפ, רופא הבית הלבן לקח אותו הצידה ובישר לו על המחלה ושלח אותו לניתוח | קושנר ביקש להסתיר את המידע מהנשיא

ג'ארד קושנר חשף: חליתי בסרטן לפני 3 שנים
דונלד טראמפ צילום: מתוך פייסבוק

ג'ארד קושנר חשף היום (שלישי) שחלה בסרטן בלוטת התריס בשנת 2019. קושנר, חתנו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, שימש אז כיועצו הבכיר בתקופתו בבית הלבן.

ה'ניו יורק טיימס' פרסם הלילה שקושנר כתב על מחלתו בספר זיכרונות שצפוי להתפרסם בחודש הבא. "ביקשתי מהרופא שאף אחד לא יידע, במיוחד לא טראמפ", הוא כתב שם.

על פי הדיווח שהובא ב'כאן חדשות' יועצו של הנשיא אובחן באוקטובר 2019, בזמן שהיה מעורב בדיונים על הסכם סחר מול סין. קושנר ציין כי הסרטן התגלה בשלב מוקדם, אך דרש הסרה של חלק משמעותי מבלוטת התריס שלו בניתוח.

את המידע שהסתיר שאמור מחמיו, הנשיא טראמפ, הוא חלק עם אשתו איוונקה, שניים מעוזריו וראש הסגל בבית הלבן. "קבעתי את הניתוח ביום שישי לפני חג נוצרי, כך שאחסיר כמה שפחות זמן בבית הלבן", הוא הוסיף.

אלא שלמרות שהצליח להסתיר את המחלה מהעיתונאים, טראמפ כי גילה את דבר מחלתו "ביום שלפני הניתוח, טראמפ קרא לי לחדרו - והורה לאנשי הצוות לסגור את הדלת. 'אתה עצבני לקראת הניתוח? הוא שאל אותי'", שחזר קושנר שיחה עם הנשיא טראמפ. 

קושנר הופתע שהנשיא גילה על מחלתו, למרות שהדבר נשמר בסוד: "איך אתה יודע?" - טראמפ ענה: "אני הנשיא, אני יודע הכול. אני מבין שאתה רוצה לשמור על זה בשקט. גם אני אוהב לשמור דברים לעצמי. אתה תהיה בסדר גמור. אל תדאג לשום דבר שקשור לעבודה. אנחנו דואגים להכול", ציטט קושנר בספרו את הנשיא לשעבר.

ג'ארד קושנר דולנד טראמפ סרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד