י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

גדולי ישראל קוראים להנצחת הרב יורם אברג'ל זיע"א

המכתב ההיסטורי של גדולי ישראל לתורמים להקמת 'בית הרב יורם': "ותהי הפרנסה מצויה בידם" • מכתב חסר תקדים של גדולי ישראל קורא לציבור להשתתף במגבית להקמת 'בית הרב יורם' להפצת אור תורתו של הרב יורם אברג'ל זיע"א ^ בנו וממשיך דרכו הרב ישראל אברג'ל שליט"א: "אנחנו נמצאים בישורת האחרונה. יש כאן הזדמנות היסטורית להשיב טובה לאבא, ולהגשים את חזונו הגדול"

גדולי ישראל קוראים להנצחת הרב יורם אברג'ל זיע"א
מוסדות המאי"ר לארץ צילום: באדיבות המצלם

גדולי ישראל נרתמים למען הצדיק: בימים האחרונים פורסם מכתב חריג ויוצא דופן עליו חתמו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובראשם מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, שקורא לציבור להצטרף למגבית 'לכבודו ולזכרו' לבניית 'בית הרב יורם' בנתיבות, לזכרו של הרב יורם אברג'ל זיע"א.

"הנה ידוע בשער בת רבים פעולותיהם הברוכות של מוסדות "המאיר לארץ" בעיר נתיבות בראשותו והנהגתו של הגה"צ הרב ישראל אברג'ל שליט"א אשר מוסר נפשו למען הרבצת התורה והפצת תורה חובקת עולם במפעליו הכבירים בדרכו של אביו הגה"צ הרב יורם אברג'ל זצ"ל להעמיד הדת על תילה, ועתה ב"ה זוכה לפאר ולרומם את בית ה' ולהגדיל כח התורה בבניין רחב ידיים אשר יהיו בו כאלף מקומות ישיבה ובעז"ה ייהפך למגדלור של תורה ותפילה בעיר נתיבות" כותבים גדולי ישראל.

"על כן הננו בקריאה של מצווה לקהל בית ישראל לעמוד ולסייע למפעל קדוש זה וכל המסייעים והתומכים בפעילות ברוכה זו בבניית מקדש מעט ולהיות שותפים לעשות נחת רוח לבורא עולם, הקב"ה ימלא כל משאלות ליבם לטובה ולברכה, ובכל אשר יפנו ישכילו ויצליחו ויזכו לשפע ברכה והצלחה בכל מעשה ידיהם מתוך עושר ואושר וכל טוב. אמן".

"ויה"ר שכל הזוכים ליטול חלק בבניין ביהמ"ד וביהכ"נ הגדול הזה, יזכו שהתורה הקדושה תימשך בזרעם לעד, ותהיה פרנסה מצויה בידיהם בריוח ולא בצמצום בכבוד ולא בביזוי ויראו בשמחת בניהם, מדה כנגד מדה הם פיארו את בית ה', ה' יתברך יפאר את ביתם".

המכתב ובו חתימות גדולי ישראל • קרדיט: יח"צ

"מי שקשור בי כאן קשור בי שם"

"ההיקפים הנרחבים של התרומות, שמגיעות מכל גווני הקשת בחברה הישראלית, חרדים, חילונים, דתיים לאומיים, אשכנזים וספרדים, ממחישים את האהבה שיש לציבור הרחב לאבא הרב יורם זכותו תגן עלינו" אמר בנו וממשיך דרכו הרב ישראל אברג'ל שליט"א. "זה מרגש לראות את ההתגייסות, ואני מודה לכל אחד ואחת שתרמו ולקחו חלק בבניית בית הרב יורם. נכון לעכשיו חסר לנו עדיין סכום כדי שנוכל לעמוד ביעד להתחיל לבנות את הבניין, והכל למעשה נמצא בידיים של הציבור".

"אני רוצה לחזק את ידיהם של העוסקים במלאכה, וכל מי שיכול להוסיף עוד מטר, ולהגדיל את התרומה שלו תבוא עליו הברכה" מוסיף הרב ישראל שליט"א. "ניתן להנציח ב'בית הרב יורם', לברכה, הצלחה, ישועה, פרנסה, לעילוי נשמת, ואני בטוח שכל מי שתרם לא יפסיד מכך. אבא עצמו הבטיח עוד בחייו: מי שקשור בי כאן, לא אעזוב אותו לעולם. ואין קשר טוב יותר לאבא מאשר הקמת הבית הקדוש שישא את שמו ויפיץ את תורתו".

הבניין הגדול, שישתרע על פני אלפי מ"ר, יוקם בשכונה הנושאת את שמו של הרב זצ"ל, 'רמות יורם' ההולכת ונבנית מעבר לבית העלמין שבו הוא טמון, בסמוך לציונו של הבבא סאלי זצ"ל. בין שני הצדיקים שרר קשר הדוק, והם אף למדו בחברותא, וכעת, הם בוודאי ממשיכים בחברותא בגן עדן העליון. אך סמלי הוא גם הקרבה הפיזית ביניהם בעולם העשייה.

בית להפצת אורו של הרב יורם זיע"א

המבנה החדש יכיל מכון הוצאה לאור לכתביו של הרב יורם זיע"א, ולכתבי וחידושי בנו וממשיך דרכו הרב ישראל שליט"א. כמו כן המקום יכיל מרכז מורשת הרב יורם מיכאל אברג'ל זיע"א, מתחם שיאפשר לבאים מכל העולם ללמוד על תורתו ואורו. בנוסף הבניין יכיל בתי מדרשות ענקיים שבהם ילמדו תלמידי חכמים לאורך כל שעות היממה, ויפיצו את אור תורתו של הרב יורם לעולם כולו בע"ה.

העלות למטר אחד בבניין עומדת על סך של 150 שקלים כפול 24 חודשים והיא מזכה את התורמים בהנצחת עולמים בקיר ההנצחות המיוחד ב'בית הרב יורם'. ניתן לחלק את התרומה ל-24 תשלומים. בימים אלו אלפי אוהדי ואוהבי הרב יורם זיע"א לקחו על עצמם מטרים רבים על מנת לזכות את הרבים שיקחו חלק בבניית בית הגדול והקדוש לה'.

המוקד למכירת המטרים ב'בית הרב יורם' כבר פועל במלוא העוצמה, וקמפיין גיוס ההמונים יגיע לשיאו ביום שלישי בשבוע הבא, כאשר היעד הוא להשלים לחלוטין את גיוס ההון הנדרש להקמת 'בית הרב יורם', ולהתחיל בע"ה בבנייה מיידית.

לרכישת מטר ב'בית הרב יורם' חייגו כעת: 2910* או 08-3740200 או לחצו כאן>>

הרב יורם אברג'ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד