י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חיסכון משמעותי בעמלות מט"ח

לאומי מאפשר המרת מט"ח אוטומטית לרכישות בחו"ל - ובכך מוזיל עד 50% בעמלות המרה בדולר ואירו

היתרונות הייחודיים: ההצטרפות לשירות - ללא עלות  • המרה אוטומטית של מט"ח מהחשבון השקלי • עמלת המרה של כ-1.5% - זולה עד 50% מזו הנהוגה בשוק

לאומי מאפשר המרת מט"ח אוטומטית לרכישות בחו"ל - ובכך מוזיל עד 50% בעמלות המרה בדולר ואירו
לאומי מבואה צילום: בנק לאומי

חיסכון משמעותי בעמלות: בנק לאומי משיק שירות חדש ללקוחותיו עבור נסיעות לחו"ל, רכישות און-ליין בחו"ל ומסחר בניירות ערך זרים – "קונים במט"ח וחוסכים". מטרת השירות הייחודי היא להפחית עד 50% מעמלת ההמרה בעת חיוב כרטיס האשראי בדולר או באירו. השירות הוא חלק נוסף מאסטרטגיית הבנק להנגשת שירותים ללקוחותיו בצורה נוחה ופשוטה.

איך זה יעבוד?

לקוחות הבנק יכולים להצטרף לשירות החדש ללא תשלום, באמצעות מרכז הבנקאות הטלפוני, או באמצעות פניה לבנקאי בסניף, וכן בערוצים הדגיטליים. עם ההצטרפות לשירות, כרטיס האשראי של הלקוח מקושר אוטומטית לחשבון מט"ח. אם הלקוח אינו מחזיק חשבון כזה, הוא ייפתח עבורו אוטומטית וכאמור, יקושרו אליו כרטיסי האשראי הרלוונטיים.

כך, כאשר תתבצענה עסקאות בדולר או באירו באמצעות כרטיס אשראי של לאומי, במהלך שהייה בחו"ל או בקנייה און ליין באתר זר - יחוייב חשבון המט"ח בסכום הקניה, ללא עמלה. אם לא קיימת יתרה בחשבון המט"ח, השירות יבצע המרה אוטומטית מחשבון השקלים, בעמלת המרה מוזלת של 1.5%.

ההצטרפות לשירות אינה תלויה בחברות במועדון מסוים וזמינה לכל הלקוחות הפרטיים של הבנק.

שמוליק ארבל, ראש החטיבה הבנקאית בלאומי: "אנו עדים לחזרה משמעותית של הישראלים לטיסות חו"ל, לצד המשך מגמת הרכישות און ליין באתרים זרים. לכן, החלטנו להשיק את השירות החדש והמתקדם עבור לקוחותינו. השירות הוא נדבך נוסף במסגרת אסטרטגיית הנוחות של לאומי. הוא מאפשר רכישה בראש שקט, עם עמלה מופחתת, ללא עלות בהצטרפות".

שירות זה מצטרף לשורה ארוכה של שירותים דיגיטליים ייחודיים שהשיק לאומי לאחרונה, במטרה להיות הבנק הכי נוח ללקוחות, להקל עליהם ולחסוך להם זמן וכסף. בין השירותים שהושקו בשנה החולפת: 'כרטיס אשראי דיגיטלי' - הזמנת כרטיס אשראי חדש בדיגיטל ושימוש בכרטיס באופן מיידי מבלי הצורך להמתין להגעה של הכרטיס הפיזי בדואר; 'משכנתא ב-Zoom', המאפשרת ללקוחות לקיים פגישת ייעוץ אישית בזום עם בנקאי משכנתאות; וכן 'משכון דיגיטלי', המאפשר רישום שיעבוד על רכב בערוצים הדיגיטליים.

בנק לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד