כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אחרי שחשף את ניצן ואלשיך

הסיבה לריאיון? סגן ראש מח"ש שוקל להתמודד במפלגת ימין

לאחר שעורר סערה בימין עם הטענות נגד פרקליט המדינה והמפכ"ל לשעבר, הולכות וגוברות ההערכות כי סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה, בוחן אפשרות להצטרף למערכת הפוליטית במסגרת מפלגה ימנית ובמגעים עם שקד ועם סמוטריץ'

הסיבה לריאיון? סגן ראש מח"ש שוקל להתמודד במפלגת ימין
משה סעדה צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

משה סעדה, סגן ראש מח"ש לשעבר התראיין אמש לעמית סגל ב'חדשות 12' שם שבר שתיקה לראשונה מאז פרישתו וחשף איך לכאורה טויחו ושובשו תיקים על ידי פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן והמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך וכיצד השיקול המרכזי היה אך ורק חקירות ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו.

הדברים עוררו סערה רבתי בימין, אלא שהבוקר חשף העיתונאי יאיר אטינגר בישראל היום כי סעדה בודק את אפשרויותיו לרוץ בבחירות הקרובות באחת ממפלגות הימין וכי היו גם גישושים ובדיקה בין סעדה לבין שקד על ריצה משותפת בבחירות בימינה וכן הוא שוקל להתמודד בציונות הדתית בראשות ח"כ בצלאל סמוטריץ', הקו הניצי אותו הציג סעדה מעלה את החשש אצל הנדל והאוזר שנמצאים במגעים עם שקד והולכים עם תפיסת ימין ממלכתי. 

בצלאל סמוטריץ', נשאל בריאיון בגל"צ דבריו של משה סעדה נועדו כדי לשרת צרכים פוליטיים: "מציע לא להפוך את היוצרות. סעדה שילם מחירים אישיים כי רצה לתקן את המערכת מבפנים, אבל כולם צופפו שורות".

חבר הכנסת אמיר אוחנה מהליכוד התראיין היום באחת מתחנות הרדיו ואמר כי הוא היה רוצה לראות את סעדה בליכוד או במחנה הלאומי, נתניהו יכול לשריין אותו אם ירצה, יש לו שלשה שריונים וזו שאלה של אלטרנטיבות אמר אוחנה.

כזכור, אמש הסעיר סגן ראש מח"ש את הצופים וחשף איך לכאורה טויחו ושובשו תיקים על ידי פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן והמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך.

על פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן אמר סעדה לסגל: "שי ניצן הוא חכם, הוא חריף. הוא יכול לטמא ולטהר את השרץ בק"כ טעמים אבל אני חייב להגיד באותה מידה שהוא איש שהאמת לא נר לרגליו. הוא איש שמסמן מטרות ומגיע אליהן גם במחיר עיוות דין".

הוא הוסיף והסביר כי מטרתו נובעת מ"אינטרסים. כדי להבין את ההצגה הזאת צריך להבין מי השחקנים. הצגנו את שני ניצן, עכשיו אני אציג לך את אלשיך. אלשיך הגיע מהשב"כ. אלשיך ראה במח"ש ארגון עוין. זה לא אני אומר את זה, הוא אמר את זה. הוא אמר את זה לרוב".

 

משה סעדה בחירות לכנסת ה-25 שי ניצן רוני אלשיך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד