כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בנק מרכנתיל אירח כינוס מקצועי של התאחדות יועצי משכנתאות בירושלים לחיזוק הקשר עמם והרחבתו

כ-30 יועצי משכנתאות מהתאחדות יועצי המשכנתאות בירושלים התארחו בכינוס מיוחד שערך בנק מרכנתיל לחיזוק הקשר עמם והרחבתו לתחום העסקי. מטעם הבנק נכחו בכנס יעל קלמנוביץ' מנהלת אזור ירושלים והדרום; יוסי בן שטרית מנהל אשראי אזור ירושלים; ויויאן קדמי רפרנטית אשראי אזור ירושלים, ואיתמר גלילי אחראי לקוחות פרטיים אזור ירושלים. כמו כן, השתתף גם עו"ד ושמאי המקרקעין עידו שחם, שדיבר על היבטי מיסוי ושמאות לקראת ביצוע עסקת מימון נדל"ן.

בנק מרכנתיל אירח כינוס מקצועי של התאחדות יועצי משכנתאות בירושלים לחיזוק הקשר עמם והרחבתו
מרכנתיל כינוס מקצועי יועצי משכנתאות אזור ירושלים צילום: יח"צ

במהלך הכינוס שאירח בנק מרכנתיל לעשרות יועצי משכנתאות, הוצג בפניהם מידע מקצועי ומענה ייעודי על ידי נציגי מרכנתיל שהשתתפו. בדבריה ציינה מנהלת אזור ירושלים והדרום במרכנתיל, יעל קלמנוביץ': "מטרתנו בכנס זה היא לסייע לכם היועצים, בבחינה ראשונית והיתכנות של עסקאות נדל"ן עסקיות ע"י כך שניתן לכם כלים לבדיקה מהירה, הן בהיבטי כללי הבנק והן בהיבטים שמאיים".

עוד הדגישה קלמנוביץ', כי לקוחות המבקשים לקבל הלוואות משכנתא ויועצי משכנתאות פרטיים המלווים אותם, יוכלו ליהנות משירות אישי, מתוגבר ומקצועי בכל סניפי מרכנתיל באזור ירושלים. "במציאות בה השירות הבנקאי מוסט לערוצים הישירים, בנק מרכנתיל מעניק שירות זמין, אישי, לרבות מענה טלפוני ישיר על ידי הבנקאי. בעולם שעובר הטמעה משמעותית של פעילות מקוונת וצמצום המענה האנושי, להתקשרות הישירה עם בנקאי ישנו ערך מוסף רב לבעלי עסקים", היא אמרה.

במרכנתיל מציינים את החשיבות הרבה בהעמקת הקשר עם יועצי המשכנתאות כדי להבטיח שירות הולם לצרכי הלקוח ולהעניק מענה יעיל ללקוחות הבנק. הבנק מעמיד ללקוחותיו אפשרויות תקשורת מגוונות על מנת להרחיב את המענה ולהתאימו לקהלים רחבים.

*אין באמור כדי להוות המלצה או הצעה לקבלת שירות בנקאי ובכלל זה להעמדת אשראי ואינו מהווה ייעוץ או מחליף לשיקול דעת עצמאי של הלקוח ולצורך בבחינת צרכי הלקוח בהתחשב בנתונים ובדיקה פרטנית. האמור במאמר זה משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכיו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור.

מרכנתיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד