כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תיעוד מסתורי

צפו: הטייס צילם תמונות מרהיבות מתא הטייס

שלוש תמונות מפחידות שצולמו מעל האוקיינוס ​​האטלנטי פורסמו לצד טקסט שמספר כי הטייס שצילם את התמונה אמר כי "מעולם לא ראה דבר כזה", גולשים ניסו לפתור את התעלומה תוך השוואות למדע בדיוני או חייזרים

צפו: הטייס צילם תמונות מרהיבות מתא הטייס
הצבע המסתורי צילום: פורטל Reddit

זוהר אדום לוהט מסתורי שצולם על ידי טייס כשהוא חלף מעל עננים מעל אוקיינוס ​​האטלנטי, עורר דיון על יקום מקביל, והושווה לסדרה פופולרית שעוסקת ב"דברים מוזרים". שלוש התמונות המוזרות צולמו ב-22 ביולי, ופורסמו בפורטל Reddit בתקווה לפענח את התעלומה וכללו טקסט בו הטייס אומר שמעולם לא ראה דבר כזה.

הפרסום הוליד טירוף של תאוריות והערות ושיח עם ספקולציות על חייזרים ויקום מקביל. עם זאת, ללא בדיקה מדוקדקת יותר, לא ניתן לדעת בוודאות את הסיבה. עד כה הטייס נותר אנונימי ואין כל אינדיקציה לכמה נמוך הוא טס או היכן מעל האוקיינוס ​​האטלנטי ראה את הסצנה המסתורית.

אחת האפשרויות היא שימוש במאות נורות מסיביות על היקפים של סירות דייג כדי למשוך דגים, מה שמאפשר לגרוף אותם בקלות ברשתות. היא נראית לרוב באוקיינוס ​​השקט, אך נמצא גם ממפרץ סנט לורנס, קנדה ועד ברמודה.

למרות שאורות ה-LED היא האפשרות המועדפת עבור סירות דיג, בשל היעילות הגבוהה והמשקל הנמוך שלה, סירת הדיג למטה עשויים גם להשתמש בפתרון תאורה בעוצמה גבוהה (HID). הזוהר העז שלו דרך העננים מרמז על שימוש ב-HID שיסביר את עוצמת האור שבורח כלפי מעלה בתמונות.

דגים נמשכים לאורות בהירים ואדומים. הספינות, שהן גדולות, מסוגלות לפתות אלפי דגים להגיע לתוך המלכודת ופשוט לשאוב אותם.

אוקיינוס צבע עננים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד