כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עד סוף השבוע

עומס חום קיצוני מצפה לנו בימים הקרובים

על פי תחזיות השירות המטאורולוגי, בימים הקרובים צפויה הכבדה בעומס החום, לפחות עד סוף השבוע, והוא צפוי להיות כבד באזורים רבים. הקלה בעומס החום צפויה לקראת אמצע השבוע הבא

עומס חום קיצוני מצפה לנו בימים הקרובים
אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

משרד הבריאות הודיע כי בימים הקרובים צפוי להיות עומס חום קיצוני, על פי תחזיות של השירות המטאורולוגי, בימים הקרובים צפויה הכבדה בעומס החום, לפחות עד סוף השבוע, עומס החום צפוי להיות כבד באזורים רבים. הקלה בעומס החום צפויה רק לקראת אמצע השבוע הבא.

עוד פרסם משרד הבריאות, כי על פי דיווח של השירות המטאורולוגי, עומס החום הקיצוני יתבטא במזג אוויר חם מהרגיל בו יהיו עומסי חום כבדים באזורים רבים.

משרד הבריאות קורא לציבור הרחב, לאוכלוסיית הקשישים ולחולים במחלות כרוניות בפרט, להקפידנלהימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש, להימנע ממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא ככל האפשר במקומות ממוזגים.

עומס חום כבד הוא שילוב של טמפרטורות גבוהות עם לחות גבוהה, או טמפרטורות גבוהות ביותר מאד, גם ללא לחות גבוהה - מוגדר כטמפרטורה גבוהה מ-30 מעלות צלזיוס, אם הלחות היחסית גבוהה מ-70% (בטמפרטורות גבוהות יותר, גם כשהלחות נמוכה יותר).

הסכנה הבריאותית ממזג אויר חם גדולה במיוחד אצל אנשים הסובלים מהשמנת יתר, מחלות כרוניות, מטופלים בתרופות מסוימות, בעת מחלה חריפה או במצב של חסר בנוזלים (התייבשות).

מזג אוויר חום שרב עומס חום כבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד