י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"50 מיליון על חשבון האזרח"

השיפוץ בבית בנט ברעננה: האחראי זומן לשימוע

פרשת עבודות השיפוץ בביתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מסרבות לרדת מסדר היום, היום דווח כי סמנכ"ל הביטחון של משרד רה"מ זומן לשימוע ואולי אף יפוטר בעקבות העבודות שעלו למשלם המיסים עשרות מיליוני שקלים

השיפוץ בבית בנט ברעננה: האחראי זומן לשימוע
העבודות ברעננה צילום: השכנים

מנכ"לית משרד ראש הממשלה, נעמה שולץ, זימנה את סמנכ"ל הביטחון של המשרד, אלון חליווה, הנחשב לבכיר מאוד במשרד, לשימוע בטענה כי גרם למשרד ראש הממשלה לפעול שלא לפי החוק. כך דיווח הערב (שלישי) אביעד גליקמן ב'חדשות 13'.

הרקע לדברים, עבודות השיפוץ בעלות של 50 מיליון ש"ח שבוצעו במעון הפרטי של ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, שמאז כניסתו לתפקיד לא השתמש במעון הרשמי בבלפור, אלא לן ועובד מביתו הפרטי שברעננה, אלא שאותן עבודות כך הסתבר בדיעבד אינן חוקיות. 

כזכור, העיתונאית אילה חסון חשפה ב'חדשות 13' את קביעתה של עו"ד שלומית פרגו ברנע, יועמ"שית משרד ראש הממשלה, כי יש להתייחס למעון ברעננה כמעון רשמי, מהחלטה זו נגזרו תקציבים של עשרות מיליונים לשיפוץ הבית והרחוב על חשבון משלם המיסים והפרעה בלתי פוסקת לשכנים שאף הגישו בג"ץ בנושא.

במסגרת התגובה לבג"ץ השיבה המדינה: "המעון ברעננה אינו מהווה מעון רשמי לצורך קיום הפגנות במקום, אלא עודנו בית פרטי המשמש את ראש הממשלה ומשפחתו בנסיבות אשר נוצרו, היועצת המשפטית במשרד ראש הממשלה קבעה כי כל עוד נבצר מראש הממשלה לעבור להתגורר במעון הרשמי, על המשרד לספק ולממן לו במעונו הפרטי את מלוא השירותים הדרושים לביצוע תפקידו, למגוריו ולמגורי משפחתו, ולתת לו ולמשפחתו את כל הזכויות העומדות לראש הממשלה במעונו הרשמי".

כעת כאמור, מנכ"לית משרד ראש הממשלה נזפה באחראי למעשים שאולי יובילו לפיטוריו. מטעם חליווה נמסר: "ביצעתי את תפקידי באופן מקצועי וללא דופי".

מעון ראש הממשלה רעננה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד