י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קורצת לחרדים

המושלת חתמה על הצעת חוק המבטלת דוחות למתנדבים חרדים

חקיקה חדשה, בחסות הסנאטור שמחה פלדר וחבר המועצה שמחה אייכנשטיין, נחתמה על ידי מושלת ניו יורק, הצעת החוק תאפשר למתנדבי הצלה להגיב בצורה יעילה יותר בשעת חירום. החוק מגיע על רקע הבחירות המתקרבות, מהלך שאולי יעזור למושלת לקבל תמיכה חרדית

המושלת חתמה על הצעת חוק המבטלת דוחות למתנדבים חרדים
אמבולנס הצלה בניו יורק צילום: Yeshiva world news

חדשות נהדרות לחברי ומתנדבי הצלה בניו יורק: הצעת חוק "המצלמה" נחתמה על ידי המושלת קתי הוצ'ול, החקיקה החדשה קודמה, בחסות הסנאטור שמחה פלדר וחבר המועצה שמחה אייכנשטיין, ונחתמה על ידי המושלת קתי הוצ'ול, הצעת החוק תאפשר למתנדבי הצלה להגיב בצורה יעילה יותר בשעת חירום.

זה ניצחון עצום לאנשי הצלה ולגורמי חירום רפואיים אחרים, שלעיתים קרובות נאלצו להיאבק מול הפקחים והמצלמות על נסיעה באור אדום, או מהירות מופרזת, או נסיעה בנתיבי אוטובוס בזמן שהם ממהרים כחוק למצב חירום כך דווח אתר Yeshiva world news.

חקיקה חדשה זו תבטיח שמתנדבי הצלה לא יצטרכו עוד לדאוג מפני עבירות תנועה וקנסות בזמן שהם ממהרים להציל חיים. החוק קודם בגלל שמתנדבים רבים מהצלה ספגו באופן שגרתי עבירות תנועה מיותרות ובלתי ראויות שנגרמו בזמן שמיהרו לחולים. הצעת החוק חשובה יותר מתמיד, מכיוון שעיריית ניו יורק אמורה להתחיל להפעיל מצלמות מהירות בחמשת הרובעים 24/7 החל מה-1 באוגוסט. החוק גם עבר בזמן טוב למושלת קתי הוצ'ול, שמקווה לקבל תמיכה חרדית בבחירות הקרובות בנובמבר לתפקיד מושל ניו יורק.

"זהו ניצחון ענק למתנדבי הצלה הגיבורים שלנו, כמו גם לכל המתנדבים הרפואיים. כשזה מגיע להצלת חיים, כל דקה חשובה. בדיוק בגלל זה כל כך חשוב שמתנדבי הצלה יגיעו למטופלים כמה שיותר מהר וביעילות, מבלי לדאוג לקנסות כספיים" אמר חבר המועצה שמחה אייכנשטיין. "אני אסיר תודה ושמח על כך שהמושלת הוצ'ול חתמה על הצעת החוק שלנו, מתוך הכרה שיש לאפשר למתנדבים רפואיים בחירום לפעול ללא חשש מדוחות תנועה".

"מתנדבי הצלה הם גיבורים מקומיים, כל אחד מאיתנו אסיר תודה על עבודתם חסרת אנוכיות ומצילת חיים. 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע - אפילו באמצע מגיפה - שום דבר לא עוצר אותם. מי היה מאמין שדוחות ממצלמה שנוצרו תוך כדי מהירות להגיב למקרי חירום הם האתגר הגדול ביותר שעומד בפניהם? אני אסיר תודה לעמיתיי ולמושלת הוצ'ול, יחד עזרנו לאנשים שעוזרים לנו כל יום. לכולנו יש חלק עכשיו בעבודת הצלה בכך שאנו עוזרים למתנדבים להתמקד בהצלת חיים ללא נטל הולך וגובר של דוחות מצלמה", אמר סנטור שמחה פלדר.

בחירות הצלה קנסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד