כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
קיץ של הנחות

עד 40%: סייל ענק בחנות ההלבשה החסידית הבינלאומית GB

היום ומחר ימים אחרונים בהם ניתן לנצל את סייל הקיץ של מותג ההלבשה החסידית האהוב והנחשק – GB. בטרקליני חנויות הבית של המותג GB בארה"ב, הפך סייל הקיץ זה מכבר למסורת שנתית, כאשר ציבור הלקוחות מצפה לכך חודשים ארוכים והוא הועתק גם לסניפי הרשת בישראל: בירושלים במתחם 'חסידים סנטר' – שדרת ההלבשה החסידית; ובבני ברק ברח' כהנמן 70.

עד 40%: סייל ענק בחנות ההלבשה החסידית הבינלאומית GB
חנות הביגוד G&G צילום: יח"צ

כמותג הלבשה שמציב סטנדרט בינלאומי, העניקה רשת GB את ההזדמנות לציבור הלקוחות בעולם ליהנות מהדוגמאות של השנה החולפת במחירי מבצע של עד 40% על כל המלאי בחנויות, טרם כניסת הדגמים החדשים לקראת תקופת החגים המתקרבת.

הסייל מתקיים פעמיים בשנה - בחורף ובקיץ – במסגרתם מתקיים ההפנינג הענק למכירת מלאי הדוגמאות של העונה החולפת במחירי הזדמנות, כשמיד לאחר מכן החנויות יתהדרו כאמור בדגמים המעודכנים של העונה החדשה.

גם בישראל התקיים המבצע והוא היה תקף על כלל מוצרי הקולב של דגמי קיץ 2022 של המותג האהוב והנחשק GB: החל מהדגמים העדכניים ביותר של הבעקיטשעס הפרחוניים, דרך קפוטות חלקים ועד לחליפות - כולם עם ביטנה מלאה או חצי ביטנה, בשלל דוגמאות ובמגוון סוגי בדים וסגנונות.

הסייל התקיים בישראל בטרקליני ההלבשה החסידית GB, בשדרת ההלבשה החסידית 'חסידים סנטר' רח' יחזקאל 24 ירושלים וברח' כהנמן 70 בבני ברק. כאמור המבצע מסתיים היום בשעה 21:00.

נצלו את ההזדמנות היחידה להשיג רק היום ומחר במחירי סייל אטרקטיביים פריטי הלבשה בגדמים ובדוגמאות עדכניות ונדירות של המותג GB בהנחות ענק של עד 40% על רוב הפריטים בחנות, ובהזדמנות זו גם תיהנו מחוויית קניה ושירות בסטייל אמריקאי ומאיכות בינלאומית.

סייל הלבשה חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד