י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צעדה עד עזה

צור גולדין: "אף אחד לא נלחם עליו כבר 8 שנים"

בשבוע הבא תתקיים צעדת ענק לציון 8 שנים להיותם בשבי של הבנים והלוחמים אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו על ידי מדינת ישראל, בשבי ארגון הטרור חמאס. הצעדה תתקיים ביוזמת משפחת גולדין ותצא מביתם בכפר סבא עד לגדר בעזה בקריאה לממשלת ישראל להחזיר את הבנים הביתה

צור גולדין: "אף אחד לא נלחם עליו כבר 8 שנים"
הדר גולדין הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

משפחת גולדין, שבנם נמצא בעזה כבר 8 שנים מאז צוק איתן, תקיים בשבוע הבא (3-5 באוגוסט) צעדת ענק לציון 8 שנים לנפילתם בשבי של הבנים והלוחמים אורון שאול והדר גולדין, וכן האזרח אברה מנגיסטו שנכנס לעזה ונפל לידי החמאס. הצעדה תתקיים ביוזמת משפחת גולדין ותצא מביתם בכפר סבא עד לגדר בעזה בקריאה לממשלת ישראל להחזיר את הבנים הביתה.

לקראת הצעדה פורסם היום (רביעי) ברשתות החברתיות סרטון של צור גולדין, אחיו של הדר גולדין, בו נאמר: "זאת פניה לכל מי ששומע ורואה ואכפת לו - לי קוראים צור גולדין, אני האח התאום של הדר גולדין, קצין מצטיין בסיירת גבעתי שיצא לחזית להילחם על כולנו לפני 8 שנים במבצע "צוק איתן" והוא נחטף והוא עדיין לא כאן", אני שבוע הבא הולך לצאת לצעדה מהבית של ההורים שלי בכפר סבא עד לגדר של עזה, אני מזמין את כולכם להצטרף אלי".

עוד אמר: "אנחנו מרגישים שמדינת ישראל כבר ויתרה על המאמצים להילחם על אח שלי, אף אחד לא נלחם עליו כבר 8 שנים. כל המחבלים כבר שוחררו מהכלא, כל העסקאות כבר נעשו עם חמאס. חמאס מקבל כל מה שהוא רוצה, קיבל מה שהוא רוצה, ולא נעשתה אפילו פעולה אחת של הממשלה כדי להביא את אח שלי הביתה".

"אנחנו כבר הגענו למסקנה שכולם החליטו כבר לוותר עליו ואנחנו קוראים לאזרחים שעדיין אכפת להם לבוא ולהצטרף אלינו. אנחנו הולכים לצאת לשלושה ימים של צעדה. בואו תראו לנו מה זה ציונות, מה זה רעות ומה זה ערבות הדדית ונראה את כולנו בשיא תפארתנו וכוחנו, הגיע הזמן שנפסיק להתבייש להילחם על חיילים. הגיע הזמן שנילחם על אח שלי".

לו"ז צעדת המחאה בדרישה להשבת הבנים, מדי יום החל מהשעה 9:00:

יום 1 – יום רביעי 03.08.22, הצעדה תצא מבית משפחת גולדין בכפ"ס, סמוך לקניון שער ראשון בראשל"צ.

יום 2 – יום חמישי 04.08.22, מקניון שער ראשון בראשל"צ עד לניצנים.

יום 3 – יום שישי 05.08.22, מניצנים לעזה.

צעדת המחאה תחולק למקטעים, אליהם ניתן יהיה להצטרף בכל שלב של הצעדה, בכל צומת, בכל גשר ומחלף.

הדר גולדין עזה צוק איתן אורון שאול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד