ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חיזוק היחסים

רה"מ לפיד נועד עם מלך ירדן עבדאללה בארמונו

לפיד נועד היום עם נלך ירדן בארמונו בעמאן. לפי ההודעה הרשמית השניים דנו על מספר נושאים שעל הפרק ובין ביתר נדון ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בישראל ובאזור, באפשרויות ובהזדמנויות שביקור זה הביא עימו - כולל בכל הקשור לארכיטקטורה אזורית

רה"מ לפיד נועד עם מלך ירדן עבדאללה בארמונו
לפיד ומלך ירדן צילום: חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש היום (רביעי), עם מלך ירדן עבדאללה השני, שהזמינו לארמונו בעמאן. לפי ההודעה הרשמית, הפגישה הייתה חמה וארוכה וכללה ארוחת צהריים משותפת של המלך, ראש הממשלה לפיד והמשלחות.

בפגישתם דנו המנהיגים בהזדמנויות הרבות לתכנים נוספים בהסכם השלום, לשיפור הקשר ארוך השנים בין העמים ולחיזוק האינטרסים המשותפים בין המדינות.

המנהיגים הדגישו בפגישתם את חשיבות הקשר האישי הקרוב וההערכה ההדדית ביניהם, כנדבך חשוב לשימור היציבות האזורית ולהצגת הישגים ממשיים לשני העמים ולאזור כולו.

בפגישה נדון ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בישראל ובאזור, באפשרויות ובהזדמנויות שביקור זה הביא עימו - כולל בכל הקשור לארכיטקטורה אזורית.

עוד דנו המנהיגים בהאצת פרויקטים בילטראליים שונים: קידום שער הירדן, הקמת המתקנים הסולאריים בירדן וההתפלה בישראל, תיירות משותפת במפרץ אילת-עקבה, ביטחון מזון, חקלאות וקשרי תחבורה. ראש הממשלה והמלך הנחו את צוותיהם לכוון גם לפרויקטים גדולים ולהתקדם במהירות.

בתום פגישתם, הודה ראש הממשלה למלך על קבלת הפנים והאירוח החם. המנהיגים סיכמו להמשיך בהעמקת הקשר ובשיח בין המדינות והעמים.

יאיר לפיד מלך ירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד