י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"האגיס, פרינגלס ולוטוס"

נאבקים ביוקר המחיה: אלו המוצרים שהציבור מתבקש להחרים

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד איים אתמול בחרם צרכנים על חברות שייקרו את מוצריהן. במסיבת עיתונאים מיוחדת נקב בשמות ייבואנים,"שסטוביץ, דיפלומט, קימברלי" והזהיר אותם שלא להעלות מחירים | קמפיין חוצות שפורסם היום קורא להחרים רשימה ארוכה של מוצרים

נאבקים ביוקר המחיה: אלו המוצרים שהציבור מתבקש להחרים

ההסתדרות החלה היום (שני) בקמפיין חוצות שקורא לציבור להימנע מקניית מוצרים שהתייקרו, תחת הכותרת "מפסיקים להיות פראיירים, קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה". לצד הקמפיין פרסמה ההסתדרות דף הנחיות לציבור שמסביר מה הם המותגים שהתייקרו, וקריאה לצרוך מוצרים חלופיים שמחיריהם נותרו ללא שינוי. במרכז הקמפיין קריאה שלא לקנות מוצרים המשווקים על ידי חברת שסטוביץ', דיפלומט וקימברלי-קלארק, שהעלו לאחרונה את מחירי המוצרים המשווקים על ידיהן.

ההודעה נשלחה לכ-800 אלף חברי ההסתדרות במיילים ובמסרונים. לפי הודעת ההסתדרות, המהלך נועד "להבהיר לציבור שלכל אחד ואחת יש את הכוח להשפיע על הורדת יוקר המחיה בדמות רכישה של תחליפים זולים יותר למוצרים שהתייקרו".

בהסתדרות הודיעו שאנשי הארגון יצאו בימים הקרובים אל מרכזי הקניות ברחבי הארץ ואל הסופרמרקטים, שם יחלקו חומרי הסברה לקהל הרחב בנושא דרכים להוזיל את סל הקניות.

"הרוח הגבית, אותה אני מקבל מרבים מאזרחי ישראל, רק מחזקת אותי ואת המהלך שאותו אני מוביל", אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, "ההסתדרות תשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותה על מנת לבלום את יוקר המחיה ולהחזיר את המחירים לרמה סבירה".

בר-דוד הודיע על הקמפיין אתמול בישיבה מיוחדת של הנהגת ההסתדרות וקרא לחברי הארגון ולכלל האזרחים להימנע מקניית המוצרים. לצד זאת הציג בר-דוד לממשלה רשימת דרישות לצעדי מדיניות להפחתת יוקר המחיה, והודיע על הקצאת 40 מיליון שקלים מקופת ההסתדרות לסיוע לחברי הארגון.

בר-דוד מיקד את המאבק בשלוש חברות גדולות שמייבאות מוצרים רבים לארץ והעלו לאחרונה מחירים של מוצרי צריכה: שסטוביץ', דיפלומט, וקימברלי קלארק. בנאומו הוא פירט את רשימת המוצרים שהתייקרו והוא ממליץ להימנע מקנייתם:

שסטוביץ': קולגייט, ספיד סטיק, מרידול, טונה ריו מארה, פלמוליב, ברילה, קפה לנדבר.

מוצרי שסטוביץ בתחום הקוסמטיקה: אברקומבי אנד פיץ', ברברי, קלווין קליין, רבלון, דולצ'ה גוואנה, קליאו, רוברטו קוואלי.

דיפלומט: ג'ילט, פמפרס, הד אנד שולדרס, מילקה, לוטוס, פנטן, טונה סטארקיסט, אוריאו, ג'קובס, פרינגלס, אריאל, אורל-בי, אולווייז.

קימברלי קלארק: האגיס, לילי, קוטקס, ניקול, קליניקס, מולט.

יוקר המחיה ארנון בר דוד ההסתדרות העלאת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד