כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

תאונת דרכים קשה בחיפה: חרדית, כבת 50, נפצעה קשה

הקטל בכבישים נמשך • בחיפה פגע אוטובוס בהולכת רגל בצומת מרומזת ופצע אותה באורח קשה • הנפגעת, כבת 50, משתייכת לקהילה הליטאית בעיר ומתגוררת בשכונת הדר • דובר בית החולים רמב"ם: "היא סובלת משברים שונים בגופה וכן פגיעת ראש" • התפללו: שרה בת דינה

צילום: איחוד הצלה כרמל
צילום: איחוד הצלה כרמל



ברחוב הרצל בחיפה, אירעה תאונת דרכים קשה, הולכת רגל כבת 50 תושבת שכונת הדר נפגעה מאוטובוס בצומת מרומזרת, ונפצעה באורח קשה.

חובש איחוד הצלה רכוב על אופנוע שהגיע לזירת התאונה תוך 90 שניות, העניק לגברת טיפול רפואי ראשוני, והוא פונתה לבית החולים.

עופר יעקב, דובר מד"א כרמל מסר כי בשעה 15:41 נמסר למד"א על הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס ברחוב הרצל בחיפה. צוות ניידת טיפול נמרץ שהוזעק טיפל בנפגעת כבת 50 ופינה אותה במצב בינוני לבית החולים רמב"ם עם חבלת ראש.

דוד רטנר, דובר בית החולים רמב"ם מסר ל'בחדרי חרדים' כי מצבה של הפצועה בשנות ה-50 לחייה מוגדר קשה, "היא סובלת משברים שונים בגופה, וכן פגיעת ראש".

ערן שקד, דובר משטרת חוף מסר כי מדובר באוטובוס שפגע בהולכת רגל בצומת מרומזרת, נהג האוטובוס במקום ושוטרי תחנת חיפה חוקרים את נסיבות התאונה.

משה אדלר, ראש סניף 'איחוד הצלה כרמל', מספר ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בתאונה קשה שאירעה על נתיב תחבורה ציבורית. "עם קבלת הקריאה יצאתי למקום עם אופנולנס, והגעתי תוך 90 שניות מעת התרחשות התאונה. עוד הספקתי לשוחח עם הנפגעת שהייתה מעורפלת הכרה עם פגיעת ראש קשה ושברים רבים. הענקתי לה טיפול רפואי ראשוני מהיר, ובעת הגעת האמבולנס כבר הייתה מוכנה לפינוי, כך שגרמנו לפינוי מהיר ביותר לבית החולים, מה שיכול להמעיט ברוב המקרים את הנזק".

"בני המשפחה ששמעו על התאונה יצרו איתי קשר מיידי, וסייעתי להם במה שיכולתי" אומר אדלר, ומסיים בכך ש"הנפגעת נכנסה לניתוח ראש לפני זמן קצר. אשמח אם תפרסמו, כדי שעם ישראל וגולשי האתר יתפללו לרפואת שרה הנדל בת דינה לרפוא"ש".

"זו השאיפה של הארגון בו אני מתנדב, 'איחוד הצלה'" הוא מוסיף, "מענה מהיר תוך 2:00 דקות מקסימום לכל מקרה רפואי, ואני שמח לעמוד ביעדים האלה ולהמשיך להציל חיים".

צילום: איחוד הצלה כרמל









חיפה תאונת דרכים אוטובוס הולכת רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד