כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יועץ למושל ניו יורק

ארה"ב: יהודי נהרג לאחר שנאלץ לצאת מרכב בכביש מהיר

גבר יהודי יועץ מדיניות בכיר לשעבר של מושל ניו יורק לשעבר אנדרו קואומו, נהרג ביום ראשון לאחר שנאלץ לצאת מרכב שהסיעו, בכביש מהיר בדלאוור ארה"ב, כך אישרו הרשויות. נהג הרכב נמלט מהמקום מיד לאחר התאונה, החוקרים עצרו את נהג רכב ההסעות לאחר מספר ימים

ארה"ב: יהודי נהרג לאחר שנאלץ לצאת מרכב בכביש מהיר
סידני וולף ז"ל צילום: LinkedIn

גבר יהודי בן 43 נהרג ביום ראשון האחרון לאחר שנאלץ לצאת מרכב שנתן לו טרמפ בכביש מהיר בדלאוור ארה"ב, על פי משטרת מדינת דלאוור, סידני וולף, בן 43 מגייטרסבורג, מחוז מונטגומרי - מרילנד, יחד עם חמישה מחבריו, שכרו נהג בחברת נסיעות, זמן קצר לפני 1:45 לפנות בוקר ביום ראשון הקבוצה נקלעה לסכסוך עם נהג חברת הנסיעות בזמן שנסעו לת'אני ביץ' בדלאוור.

סידני וולף, שיצא מהרכב עם חבריו, נפגע מרכב חולף ונהרג, חמשת הנוסעים האחרים לא נפגעו לאחר שיצאו מהרכב גם הם. הכביש נסגר למשך כ-4 שעות כדי לחקור את התאונה. מכונית מסוג טויוטה קורולה נכנסה בסידני וולף, נהג הקורולה לא ראה את וולף שזה עתה יצא מהצד הימני האחורי של הרכב ועמד ממש בכביש, הקורולה פגעה והרגה את וולף, חמשת הנוסעים האחרים לא נפגעו.

משטרת מדינת דלאוור מסרה כי נהג הקורולה עצר והמתין להגעת המשטרה, אך נהג החברה שגרם לתאונה כי יצא בפתאומיות לכביש וגרם לקורולה לסטות, נמלט מהמקום מיד לאחר התאונה, החוקרים איתרו את נהג רכב ההסעות לאחר מספר ימים.

וולף היה נשוי ללינדזי גרינבאום, ואב לשתי בנות קטנות, לאחרונה עבד וולף כמנהל קמפיין הבחירות של חבר מועצת מחוז מונטגומרי, סידני כץ, והיה בעבר מנהל קמפיין הבחירות של מושל ניו יורק אנדרו קומואו. "אנחנו שבורי לב מהאירוע הזה", אמר דובר חברת הנסיעות Lyft בהצהרה כתובה. "ליבנו עם אהוביו של מר וולף בתקופה הקשה הזו, ויצרנו קשר עם המשפחה כדי להציע את תמיכתנו. הסרנו את הנהג לצמיתות מחברת Lyft ונמצאים בקשר עם רשויות אכיפת החוק כדי לסייע בחקירתם".

בהצהרה בכתב הביעה משפחתו של וולף את אובדנם העמוק וביקשה פרטיות. "זאת תקופה קשה מאוד עבור המשפחה שלנו. לא ניתן למדוד את רמת ההלם והכאב שאנו חשים כעת כאשר אנו ממשיכים להתאבל. אנו באמת מעריכים את השפעת האהבה והתמיכה שקיבלנו ומבקשים בחביבות לכבד את פרטיות המשפחה תוך כדי תהליך זה", נכתב בהודעה.

מרילנד תאונת דרכים הרוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד