כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"זו לא בושה, רק פחדנות"

בן גביר הזמין את יאיר גולן לעימות וכך הגיב

עימות סוער בטוויטר בין יאיר גולן המתמודד לראשות 'מרצ' לבין ח"כ איתמר בן גביר, הוביל את האחרון לזמן את גולן לעימות פומבי ביניהם. אולם מצידו של המוזמן נרשמה התחמקות מפוארת

בן גביר הזמין את יאיר גולן לעימות וכך הגיב
יאיר גולן/איתמר בן גביר צילום: משה שי/יונתן זינדל, פלאש 90

סגן שרת הכלכלה, חבר הכנסת יאיר גולן, המתמודד על ראשות 'מרצ' מול חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון, תקף את חיבור מפלגת 'הרוח הציונית' בין איילת שקד ליועז הנדל. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב: "שקד הנדל והאוזר מנסים להקים עוד מפלגת ימין, אבל אין קונים. הימין המושחת אצל נתניהו. הימין המשיחי עם בן גביר. התשובה היחידה היא שמאל ציוני".

ח"כ איתמר בן גביר הגיב לו וכתב: "אני רואה שאתה משרבב את השם שלי לכל ציוץ שני שלך כאילו שזה יעזור לך במרוץ לראשות המפלגה הפוסט ציונית מרצ. אז במקום להתחבא מאחורי המקלדת ולהמהם 'בן גביר, בן גביר', יש לי הצעה טובה יותר: בוא לעימות פומבי, כדי שהציבור יבין אחת ולתמיד שהגיע הזמן לשחרר את יאיר גולן מהפוליטיקה הישראלית".

גולן התחמק מההזמנה והשיב לבן גביר: "העימות היחיד שאתה ראוי לו זה עם המחלקה היהודית של השב"כ שיזרקו אותך למעצר מנהלי על עידוד טרור".

"אתה מתחבק עם תומכי מחבלים, אתה רוצה פה ממשלת עבאס-עודה, אבל אני מעודד טרור?", כתב לו בן גביר בתגובה והוסיף, "תגיד שאתה נמנע מעימות יאיר, זו לא בושה, זו רק פחדנות".

איתמר בן גביר יאיר גולן עימות בחירות לכנסת ה-25 עימות בטוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד