כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לראשונה: כשרות מהדרין למוצרי קנאביס רפואי

הגר"א רובין שליט"א גאב"ד בד"צ מהדרין: "זכות חשובה ביותר, לסייע לחולים במצבים קשים להשתמש בתרופות כשרות למהדרין" ● כשרות בד"צ מהדרין למוצרי הקנאביס הרפואי של 'שיח מדיקל' הושקה באירוע מקצועי ראשון מסוגו לעשרות יועצים רפואיים על תחום הקנאביס הרפואי

לראשונה: כשרות מהדרין למוצרי קנאביס רפואי
בהשגחת הגר"א רובין צילום: באדיבות שיח

חודשים ספורים לאחר ההודעה לבורסה על כשרות השמיטה למוצריה בפיקוחו של הרב אפרתי שליט"א, השיקה בסוף השבוע חברת 'שיח מדיקל' את כשרות המהדרין לשמני קנאביס רפואי. מדובר בחברת הקנאביס הראשונה והיחידה בישראל שמציגה תעודת כשרות לשמני קנאביס רפואי, שישאו מעתה חותמת של בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

שוק הקנאביס הרפואי בישראל, נחשב לאחד השווקים הגדולים והחדשניים בעולם, ומגלגל מעל 800 מיליון ₪ בשנה. לפי נתוני משרד הבריאות בישראל קיימים 114,000 רישיונות פעילים, שצורכים כ-40 טון קנאביס רפואי בשנה, שנמכרים בתפרחות או במיצוי. כשרות המהדרין החדשה, ניתנה ל2 מותגים מובילים של שמנים מבית 'שיח מדיקל' - תכלת ובלאק.

הכשרות הוצגה לראשונה באירוע מקצועי שנערך בהשתתפות עשרות יועצי רפואה, ועסק בסודו של הצמח הפלאי שמרתק את עולם הרפואה, ונמצא במרכזם של מאות מחקרים רפואיים. היועצים הרפואים, מעשרות ארגונים שונים המסייעים לחולים קשים במחלות שונות ובמצבים מורכבים, נחשפו להרצאות מרתקות על עולם הקנאביס הרפואי, באילו מצבים הוא ניתן ומה הן הפרוצדורות הבירוקרטיות לקבלת רישיון לשימוש בקנאביס רפואי.

את תעודת הכשרות של בד"צ מהדרין על שמני הקנאביס 'בלאק' ו'תכלת', הציג שי אברהם שריד מבעלי 'שיח מדיקל'. לדבריו: "מאז הקמת החברה, אנחנו מקפידים על תהליכי ייצור בכפוף לדרישות ההלכה. השימוש במוצרי קנאביס במצבים רפואיים שונים, הפך להליך טיפולי מקובל ומקצועי בשנים האחרונות. לאור הדרישה ההולכת וגוברת, פנינו לבד"צ מהדרין בראשות הרב רובין שליט"א שיבדקו ויפקחו על הליכי הייצור הקפדניים. כעת גם מטופלים שומרי כשרות מהדרין, יוכלו לצרוך מוצרי קנאביס רפואי".

הגאון הרב אברהם ישראל רובין שליט"א ראש מערכת הכשרות בד"צ מהדרין שנכח באירוע, הודה למשפחת שריד בעלי חברת 'שיח מדיקל', על היוזמה והמאמצים להתאים את הליכי הייצור הקפדניים לדרישות ההלכה. "יותר ויותר מקרים מצערים של חולים במחלות קשות שנאלצים להשתמש במוצרי הקנאביס הרפואי, כדי להקל על סבלם ולשפר את איכות חייהם. זאת זכות חשובה ביותר, לסייע לחולים במצבים קשים שיוכלו להשתמש בתרופות כשרות למהדרין ללא חשש".

קנאביס רפואי כשרות הרב רובין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד