כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
פגע בעוצמה ברכבים

צפו: מרדף פרוע אחר נהג במשאית אמזון גנובה

גבר בנבאדה ארה"ב נעצר לאחר שביצע שני מעשי שוד, ואז גנב משאית משלוחים של אמזון והתנגש במספר מכוניות תוך כדי מרדף משטרתי ברחבי עיר בדרום קליפורניה

צפו: מרדף פרוע אחר נהג במשאית אמזון גנובה
המשאית נכנסת בעוצמה ברכב בעת המרדף צילום: צילום מסך

שודד בנבאדה ארה"ב נעצר לאחר מרדף משטרתי שכלל מרדף פרוע ופגיעה ברכבים. המשטרה דיווחה כי האיש ביצע שני מעשי שוד בבתים, ואז גנב משאית משלוחים של אמזון והתנגש במספר מכוניות והביא למרדף ברחבי עיר בדרום קליפורניה.

המרדף החל ביום שני בסביבות השעה 17:00 כאשר השוטרים הגיבו לקריאות על שני מעשי שוד בבית בריברסייד, מזרחית ללוס אנג'לס, כך מסרה המשטרה. החשוד בשוד גנב משאית של אמזון ונמלט מהבית כך מסרה משטרת ריברסייד בהצהרה ביום שלישי.

המשטרה הצליחה להשתמש ב-GPS כדי לאתר את המשאית הגנובה. החשוד הוביל את השוטרים במרדף דרך ריברסייד, נסע מעל אי תנועה והתנגש במכוניות חונות וכאלה שהיו תוך כדי נהיגה, לאחר שהתנגש בכוונה בשלוש מכוניות נוספות, החשוד נטש לבסוף את המשאית ונעצר כשניסה לטפס על קיר מחסום, כך מסרה המשטרה.

הגבר, בן 32, מלאס וגאס, עלול לעמוד בפני אישומים לרבות ניסיון רצח, שוד פלישת לבית, חטיפת מכוניות, תקיפה עם נשק, התחמקות מהמשטרה, כך אמרו גורמים רשמיים. הוא עצור עם אפשרות שחרור בערבות של מיליון דולר. לא דווח על פציעות חמורות לאף אחד מהקורבנות.

מדינת נבאדה ארה''ב מרדף משטרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד