כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"קיבלו כסף מהמוסד"

איראן: חברי רשת ריגול המזוהים עם ישראל נעצרו

איראן מפרסמת כי חברי רשת ריגול המונה 5 חברים נעצרו. לטענת האיראנים החמישה עובדים עם המוסד, וקיבלו הרבה כסף כדי לאסוף מידע מאזורים חשובים וחיוניים באיראן. "מהרגע הראשון תנועות חברי הרשת היו תחת משרד המודיעין"

איראן: חברי רשת ריגול המזוהים עם ישראל נעצרו
אילוסטרציה צילום: Pixabay

בהודעה של ארגון הביון האיראני, נאמר כי מנהיג ועוד ארבעה "חברי רשת ריגול המזוהה עם המשטר הישראלי המזויף" נעצרו באיראן. על פי דיווחים באיראן, אנשי הרשת יצרו קשר עם המוסד, ועבדו עם "אחת הקבוצות הבדלניות בעלות היסטוריה של שכירי חרב עבור המשטר הציוני".

בהמשך ההודעה נאמר: "חברי רשת הריגול המונה 5 חברים נעצרו, לאחר שקיבלו כסף מהמוסד, לאיסוף מידע מאזורים חשובים וחיוניים בארץ, "אשר למרבה המזל, מהרגע הראשון של חברי הרשת הושמו תחת מטריית המודיעין של איראן".

בהודעת ארגון הביון האיראני נאמר עוד: כי "בנוסף לאיסוף מידע, חברי רשת זו החלו בהצתות, כתבו סיסמאות והפיצו סיסמאות נגד הרפובליקה האסלאמית של איראן, וקיבלו את ההכשרה הדרושה לפעולות מזוינות וחבלה, ולפני הפעולה נעצרו כל חברי הרשת, חמישה אנשים". האיראנים גם דיווחו, כי "ציוד טכנולוגי מתקדם, כרטיסי סים וטלפונים ניידים התגלו אצל חברי רשת זו".

יש לציין כי איראן לא נתנה פרטים לגבי העצורים ולא פרסמה את שמותיהם ותמונותיהם, כפי שעשתה בדיווח על מעצר דומה לפני כמה ימים, גם אז לא פרסמה פרטים מזהים, אלא רק פרסמה כי משרד המודיעין של הרפובליקה האסלאמית של איראן, עצר סוכנים הקשורים לישראל. לטענת האיראנים, הסוכנים הטמינו חומרי נפץ במתקן במחוז אספהאן שבמרכז איראן, השייך ל"קבוצת הטרור קומאלה".

איראן הודיעה אתמול (רביעי) כי "צוות חבלה הקשור למוסד" שנעצר לאחרונה לפני הפצצת "מרכז הגנה רגיש" היו חברים בקבוצת מורדים כורדית שהוצאה מחוץ לחוק, אך לא פירטה מעבר לכך.

 

איראן משמרות המהפכה המוסד מרגלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד