י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הללויה • אריה פרטוש מוציא סינגל חדש

שנתיים לאחר שהוציא את הסינגל "אליך מרן", ילד הפלא אריה פרטוש מוציא סינגל חדש: הללויה • מאחוריו - גיבוי של המעבד דוד ביתן: "בדרך לאלבום" • האזינו

הללויה • אריה פרטוש מוציא סינגל חדש

דוד ביתן מגיש: אריה פרטוש - הללויה

שנתיים לאחר שהוציא את הסינגל "אליך מרן", ילד הפלא אריה פרטוש מוציא סינגל חדש מקפיץ ותוסס, המראה עד כמה היכולות הווקאליות שלו אדירות, גם בסגנון הקצבי והתוסס. הדבר הבא במוזיקה?

● ● ●
לאחר שכבש את כולנו עם הלהיט "אליך מרן" בדואט עם אחיו הגדול כפיר (שנמצא כמובן תמיד מאחורי הקלעים...), משחרר ילד הפלא אריה פרטוש סינגל חדש ומקפיץ שלא משאיר אותנו אדישים, ומראה לנו אלו יכולות ווקאליות אדירות יש לו. כל מי ששמע את הסינגל הכריז: מדובר בדבר הבא במוזיקה!

אריה יוצא לדרך חדשה, בניהול חדש של הקלידן והמעבד דוד ביתן, שלקח אותו תחת חסותו, חסות עם רקורד עשיר ומפואר של עשרות להיטים, עם גדולי הזמר המזרחי.

דוד ביתן: "אני בטוח ששיתוף הפעולה בנינו יביא עוד להיטים יפים ומוצלחים, אתם תשמעו מגוון סגנונות מכל הצבעים, יש לאריה יכולות מדהימות, אנו בדרך לאלבום הבכורה".

אריה פרטוש: "אני מתרגש לעבוד עם גדול המעבדים דוד ביתן, יש לי הרבה רצון לשמח ואני בטוח שאיתו בע"ה תהיה לי אפשרות להוציא את כל מה שחבוי אצלי החוצה".




אריה פרטוש / הללויה. מילים: עידו שושן. לחן ועיבוד: דוד ביתן. קולות: יניב בלאס, יוני פרטוש ואריה פרטוש. מיקס: יניב בלאס.

בית א': בכל יום שעובר מתבונן לי וחושב על היום שעברכ מה טוב להיות בן של מלך בתפילה משנה את העולם להודות על חיים שנתתעל שמחה של ילדות אני שרכל צבעי העולם לי הארת בזכותך אני יותר מאושר

פזמון: הללויה הללויה נהלל כולםהללויה הללויה לבורא עולםנישא את עיננו נרים את ידינו לומר תודה למלך העולם

בית ב': משאלות כל חיי לשמח לנגן ולפרוט על הלב לצפות בכל יום למשיח ולשכוח ממה שכואב.
אריה פרטוש דוד ביתן סינגל הללויה חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד