י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סיוע מקצועי

הכירו את העורך דין שיוציא אתכם לחירות כלכלית עוד השנה

השנתיים האחרונות פגעו בעוצמה באנשים ובעסקים רבים – הן שכירים והן עצמאיים כאחד הרגישו את נחת זרועה של הקורונה. לאחר שנים של יציבות, נראה שזה כמעט בלתי אפשרי להרים את הראש מעל המים ולהרגיש בטחון מלא במצב הכלכלי האישי. אך עם סיוע מקצועי מעורך דין המתמחה במחיקת חובות ושיקום כלכלי, ניתן בהחלט להתקדם לעבר עתיד כלכלי טוב יותר  וללמוד מחדש כיצד להתנהל נכון כלכלית בתקופה שבה יש חוסר וודאות

הכירו את העורך דין שיוציא אתכם לחירות כלכלית עוד השנה
עורך דין מקצועי צילום: FREEPIK

האם יש אפשרות לצאת לחיים כלכליים חדשים?

אי אפשר להתכחש לנזקים שמגפת הקורונה גרמה להם מהרגע שפרצה לחיינו; המשק נעצר באופן מוחלט, הכלכלה העולמית קרסה ויחד איתה לא מעט עסקים גדולים וקטנים. העולם כולו נאלץ להתמודד עם המציאות החדשה והלא פשוטה, שנראתה בעיניי רבים כבלתי אפשרית. במהירות, שוק האבטלה גדל, כשעסקים נסגרו סמוך להתפרצות המגפה, ואחרים ניסו להחזיק מעמד ככל שיכלו.

רבים מאותם בעלי עסקים, נמצאים בחובות כבדים שהחלו להצטבר עוד בתחילת המשבר. למרבה המזל, בשנת 2019 נכנס לתוקף חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את פקודת פשיטת הרגל, ומביא רוחות של שינוי בכל הקשור לגישת בתי המשפט, ולהליכי חדלות הפירעון. כיוון  שלא ניתן לבצע את השלבים בתהליך באופן עצמאי, יש לפנות אל עורך דין מחיקת חובות שיסייע לכם בכך.

מהו התהליך הנדרש?

ראשית, יש לבדוק את היקף החובות של החייב; כמות התיקים בהוצאה לפועל, כמה נושים טרם פנו להליכים המשפטיים ועוד. המטרה העיקרית היא לעשות הכול כדי להימנע מפשיטת רגל ולנסות לסייע לחייב לבטל את החוב ולחזור לשגרת חיים שלווה, רגועה ונטולת לחצים.

בשלב הבא יש לבחור את המסלול הנכון ביותר, בהתבסס על נתוני התיק ומצבו האישי של הלקוח. הגישה המקובלת כיום היא 'הגישה השיקומית', הדוחפת להחזרת החייבים למעגל חברתי כלכלי תקין כמה שיותר מהר ובאופן מלא, כשהשאיפה היא קבלת הפטר חובות.

משמעות המושג היא פטור מתשלום יתרת החובות, שהחייב לא יכול לשלם מקופת הנשייה. קופה זו צוברת סכומי כסף במסגרת ההליך שבו נקבע הסכם חודשי מול החייב. בסוף ההליך, הכסף שנצבר בקופה מחולק בין הנושים ואם נותרו חובות שהחייב לא מצליח לכסות, אזי יינתן הפטר.

מאותו רגע, כל החובות פרט לחובות מיוחדים, כגון: חוב מזונות או קנס שלא ניתן לקבל עליו הפטר - נמחקים, והחייב יוצא לפרק חדש בחייו, ללא חובות מיותרים ועול כלכלי. 

מה לגבי הפטר חובות מההוצאה לפועל?

מלבד החוק החדש, נשאלת השאלה מה יעלה בדינו של הפטר חובות דרך ההוצאה לפועל? במקרה זה, יש לבדוק קיומן של התנגדויות לכך שהחייב יוכל להימנע מהחובות שלו. אם יימצא כי אין מתנגדים לכך, ההוצאה לפועל תוכל להוציא צו הפטר חובות. חשוב לציין שעל החייב לעמוד בתנאים שיאפשרו לו את קבלת ההפטר, למשל; עליו לעמוד בצו התשלומים שייקבע לו, עליו להיות חייב המוגבל באמצעים למשך ארבע השנים האחרונות לפחות, וללא נכסים אחרים שיוכל למכור בתמורה למימוש חובותיו.

הצטיידו בעורך דין המומחה בתחום

לסיכומו של עניין, כדי לקבל הפטר חובות במהירות וביעילות, יש לפנות אל עורך דין מחיקת חובות שמכיר את התחום על בוריו. מטרתו של כל חייב היא להיפטר מהחובות כמה שיותר מהר, לצאת מהחושך אל האור וליהנות משגרת חיים נורמטיבית הרחק מצל החוב שריחף מעל ראשו למשך תקופה כה ארוכה. עם ליווי מקצועי של משרד עו"ד אופיר ביידה חן, שהתמחה וצבר בתחום זה במשך שנים ארוכות, יוכל החייב להגיע ליעד אף מהר יותר, ולהשתקם אחת ולתמיד.

השאירו פרטים ותצאו לדרך חדשה>>>

או חייגו: 072-395-2431

 

מחיקת חובות עו"ד חובות משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד