י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קידוש השם בלייקווד

צפו: היהודים מהקבוצה גייסו כסף לשופט החולה

קידוש השם נעשה בלייקווד ביום שלישי בלילה, לאחר שתושבים, חלקם חרדים שמשחקים יחד בשכונה, השתתפו כדי לסייע במימון טיפולים רפואיים של אחד מהשופטים של המשחקים

צפו: היהודים מהקבוצה גייסו כסף לשופט החולה
הכסף שקיבל השופט צילום: צילום מסך

קידוש השם בלייקווד לאחר שתושבים חלקם חרדים שמשחקים יחד בשכונה, השתתפו כדי לסייע במימון טיפולים רפואיים של אחד מהשופטים של המשחקים. קרלוס, השופט שמשתתף במשחקים בלייקווד עם היהודים כשופט, אובחן לאחרונה עם גידול (שפיר) שנמצא על גבי עמוד השדרה שלו ליד המוח והחובות לרופאים החלו להיערם.

באחדות אמיתית החליטו המשתתפים, חלקם חרדים, להחזיר טובה לאיש, כאשר משחק היה אמור לצאת לדרך במגרש פיין פארק, כל השחקנים והשופטים נקראו יחד להכרזה על ידי מארגן המשחקים שמעון פרידמן - תושב לייקווד.

"אתה יודע, קרלוס היית חלק מהמשחקים שלנו בחמש השנים האחרונות, והוא יודע, יותר מכל אחד אחר שהוא יותר מסתם שופט, זו משפחה", הצהיר פרידמן.

שמעון המשיך, "הוא חבר קרוב שלנו, ולמרבה הצער הוא עובר משהו עכשיו. אז משפחת השחקנים התכנסה וארגנה משהו כדי לתת לו". בקידוש השם נרגש, המשיך האיש למסור לקרלוס מכתב, חתום על ידי כל השחקנים, המאחלים לו החלמה מהירה. בתוך המכתב היה 2500 דולר. כך דווח Lakewood Alerts. "קרלוס, אני רק רוצה להודיע ​​לך שאנחנו כאן בשבילך, אם משהו שאתה צריך אתה חלק מהמשפחה שלנו אנחנו אוהבים אותך ומעריכים אותך. תודה לך", אמר פרידמן.

לייקווד חרדים קידוש השם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד