כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
השתוללות באוויר

חיילים השתלטו על שיכור שניסה לנפץ חלונות בטיסה

גבר שיכור ניסה לבעוט ולנפץ את החלונות בטיסת וירג'ין אטלנטיק במהלך טיסה, וגרם לפציעת תינוק. קבוצת חיילים אמריקאים תפסו את הבריטי המתפרע בכוח. המטוס נחת במקום אחר מהמתוכנן והגבר נעצר

חיילים השתלטו על שיכור שניסה לנפץ חלונות בטיסה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

נוסע בריטי אילץ את הצוות בטיסה מהית'רו לונדון ללוס אנג'לס להסיט את המטוס לסולט לייק סיטי ביום שלישי האחרון. העצירה הבלתי מתוכננת התרחשה בסביבות השעה 16:30 שעון מקומי, לאחר שהנוסע הסוער השתולל, כך סיפרו עדי ראיה ל'סאן' הבריטי.

הגבר, שנסע עם אשתו וילד, הפסיק את השתוללותו באוויר רק כשהוכנע על ידי חיילים אמריקאים שהיו על הטיסה. האיש התעמת עם הדיילים לפחות שלוש פעמים בטיסה. אבל ההתפרצות שלו החריפה לאחר ששתה אלכוהול, הנוסעים טוענים שהוא ניסה לבעוט את החלונות של מטוס הדרימליינר בואינג 787.

הנוסע שהשתכר, עצר רק כאשר החיילים האמריקאים שנסעו בטיסה "נערמו עליו", המהומה גרמה לאמא במטוס להפיל את תינוקה שהחזיקה ביד לרצפה, הילד נותר עם פציעות קלות.

צוות המטוס החליט לנחות והוא נגרר מהמטוס על ידי שוטרי משטרת סולט לייק סיטי ואנשי המכס האמריקאי. עד ראייה סיפר: "הייתה קטטה עם האיש כשעה לתוך הטיסה, הוא היה בחור בריטי, הנוסע ומשפחתו יצאו מהמטוס בסולט לייק סיטי והמטוס המשיך ללוס אנג'לס".

צוותי חירום הקיפו את המטוס בנמל התעופה, לאחר שהוא נלקח למעצר, המטוס המריא שוב שלוש שעות לאחר מכן בסביבות השעה 19:30.

דובר של חברת ורג'ין אטלנטיק אמר לתקשורת: "עקב נוסע בעייתי בטיסה VS141 מלונדון הית'רו ללוס אנג'לס ביום שלישי ה-26 ביולי, המטוס הוסט לסולט לייק סיטי, שם רשויות המשטרה טיפלו בעניין".

עוד נמסר מהחברה כי "הבטיחות של הלקוחות והצוות שלנו הם תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו לא סובלים כל התנהגות שפוגעת בכך, אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחות".

בריטי השתוללות נחיתת חירום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד