כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שבעה ישראלים נפצעו

תאונת דרכים קשה מאוד בחצי האי סיני: חשש לחיי שני ישראלים

משרד החוץ מעדכן כי שני ישראלים נפצעו קשה בתאונת דרכים שהתרחשה בחצי האי סיני, באזור נואיבה | "משרד החוץ נמצא בקשר עם המשפחה ועם הרשויות במצרים הרלוונטיות", נמסר | במשרד החוץ מבקשים שהמידע לא יגיע למשפחות דרך התקשורת: "הנושא רגיש"

תאונת דרכים קשה מאוד בחצי האי סיני: חשש לחיי שני ישראלים
התאונה הקשה בסיני צילום: משה שכטר

שני ישראלים נפצעו היום (חמישי) באורח קשה מאוד בתאונת דרכים בסיני, מרחק קצר מהגבול עם ישראל. משרד החוץ נמצא בקשר עם בני המשפחה ועם הרשויות הרלוונטיות במצרים. משרד החוץ עדכן כי חמישה ישראלים נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות בתאונה הקשה שלעת עתה לא ברור כיצד נגרמה והנסיבות נחקרות. בהמשך דווח כי מסוק צה"ל צפוי לפנות את הפצועים לישראל.

ממשרד החוץ נמסר: "משרד החוץ עודכן בשעה האחרונה על תאונת דרכים קשה בסיני, בה מעורבים ישראלים שנפצעו קשה. משרד החוץ נמצא בקשר עם המשפחה ועם הרשויות במצרים הרלוונטיות".

בהמשך נמסר כי בתאונה באזור נואיבה שבסיני היו מעורבים 7 אזרחים ישראלים בדרגות פגיעה שונות. ע"פ המידע שהתקבל, הפצועים פונו למרפאה בנואיבה. כרגע משרד החוץ, יחד עם חברות הביטוח, והגורמים הרלוונטיים בוחנים את הדרך היעילה והבטוחה ביותר לפינוי הנפגעים להמשך טיפול בישראל (פינוי מוסק או רכוב).

עוד נמסר ממשרד החוץ: "לצערנו אכן התרחשה תאונת דרכים באזור נואיבה עם נפגעים ישראלים, כולל חשש לחיי שני אזרחים. המשפחות אינן יודעות ולכן מבקשים שלא לפרסם. הנושא רגיש מבקשים שהמידע לא יגיע למשפחות מהתקשורת.

חצי האי סיני תאונת דרכים משרד החוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד