כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ראשון לציון: החרדים ירוצו למועצה בשלושה ראשים

מלבד ש"ס הרשמית בראשות אריה כהן, ירוץ שמואל ג'אמיל בתנועה נפרדת משלו, כמו גם נציג יהדות התורה משה יהושע • ולמה חבירה לבית היהודי לא אפשרית?

ג'אמיל מורד בו, אריה דרעי. צילום: פלאש 90
ג'אמיל מורד בו, אריה דרעי. צילום: פלאש 90

הערב (א), בישיבת הזדהות במועצת ראשון לציון הכריז שמואל ג'אמיל, לשעבר נציג תנועת ש"ס, על הקמת רשימה עצמאית בשם "אור ראשון".

משה יהושע, מי שרץ בבחירות הקודמות בראש מפלגה עצמאית שנתמכה על ידי אנשי 'יהדות התורה', הכריז על רשימתו "משה יהושע ראשון בעשייה".

הניסיון של אריה כהן, יו"ר תנועת ש"ס בעיר, לאחד כוחות ולחבור ליהדות התורה נכשל - לאחר שיהדות התורה התעקשה כי יהושע יוצב במקום השלישי, בעוד שכהן הסכים להציב במקום המדובר כל נציג אחר במקומו. הצעה שהועברה לחסידות חב"ד ולנציג מטעמה (כשהמועמד המוביל לתפקיד היה עו"ד שרון גושן) אף היא לא הצליחה להבשיל לכדי מעשה, מה שגרם בסוף לריצה חרדית בעיר בשלושה ראשים.

אם חשב מישהו על אפשרות להקים חזית דתית עם 'הבית היהודי', מיקם נפתלי בנט במקום השני במפלגה אשה, שעליה בנוי רוב הקמפיין - מוקש בלתי עביר לסיעות החרדיות בעיר.

בש"ס קיוו עד הרגע האחרון שג'אמיל יישר קו עם החלטתו של יו"ר המפלגה אריה דרעי להציב את אריה כהן במקום הראשון. אך כאמור, ההצבעה היום במועצה טרפה את הקלפים.
ראשון לציון ריצה חרדים ש''ס ג'אמיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד