י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'וינטר קלאב' מציגים: מגרוסורדיין ועד ים-המלח

גרויסואדיין שברומניה התעוררה לחיים: הנופשים של 'וינטר קלאב' הפיחו רוח חיים בקרב מעט היהודים שנותרו במקום • כך נראתה חופשת קיץ ברומניה

'וינטר קלאב' מציגים: מגרוסורדיין ועד ים-המלח

מאות הנופשים שביקרו בעיירות סאטו-מארה, ערש חסידות סאטמאר וגרויסואדיין מרכז חסידות ויז'ניץ שברומניה, הפיחו רוח חיים בקרב מעט היהודים שנותרו במקום והיוו את שיאה של חופשת הקיץ של חברת הנופש והתיירות 'וינטר קלאב', שהתקיימה בעיר אוראדיה על גבול הונגריה רומניה.

נופשי החברה היו הקבוצה הראשונה והמשמעותית שהתארחה במלון המפואר והחדיש 'הילטון' אוראדיה. הנהלת המלון יצאה מגדרה להעמיד את מיטב השירות והתנאים, אליה התווספו אמות המידה התיירותיות הנודעות של חברת 'וינטר קלאב' בתחום השירות האישי, שהחל עוד בשלב טרום הטיסה המשך בנופש ועד לטיסה חזרה ארצה. בתחום הפעילות מסביב לשעון וביניהם: הופעות ערב מרשימות של מיטב האומנים מהארץ ומהמקום, ומעל כולם גדול הזמר ליפא שמעלצר בהופעה מיוחדת בעלת 'ניחוח רומני', 'טישים' מסורתיים וקבלות פנים מהודרות, קייטנת יצירה מיוחדת לילדים שנותרו במלון ואפשרו להורים לצאת לטיולים ועוד.

והייתה גם החוויה הקולינארית בניצוחה של השפית מירי זורגר שהתבטאה בארוחות גורמה ובכיבודים מיוחדים. מידי יום יצאו הנופשים לטיולים בהדרכתו של המדריך שלמה שוהם, להרי הקרפטים, מכרות המלח, עיירות היסטוריות ועוד. הנופשים נהנו גם מבריכה מיוחדת וספא, טיפולי בריאות והחרוצים שבהם, במילוי המזוודות במותגים בינלאומיים, במחירי סוף העונה..

נופשי החברה שהחליטו להישאר בארץ ואלו שהמשיכו ישירות מרומניה נהנו גם הם מסוף שבוע ארוך ומיוחד במלון 'פריוויליג' בים המלח כמיטב המסורת והאירוח של 'וינטר קלאב'. שפע המזון של 'הכל כלול', ההופעות, ההרצאות, התכניות המיוחדות.































































































וינטר קלאב רומניה נופש אוראדיה הילטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד