י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
עמוק בבוץ

טהרן: הרוגים במפולת חול שנגרמה מגשמים עזים

מפולת בוץ שנגרמה על ידי גשמים עזים הרגה לפחות שישה בני אדם בטהרן בירת איראן. כך דיווחו כלי תקשורת ממלכתיים במדינה | עשרות אנשים דווחו אתמול כנעדרים ומושל טהרן אמר כי התושבים לא שמו לב לאזהרות מפני גשמים עזים

טהרן: הרוגים במפולת חול שנגרמה מגשמים עזים
עמוק בבוץ צילום: סוכנות הידיעות תסנים

גורמים רשמיים באיראן הזהירו כי צפויים גשמים כבדים היום (שישי) וזאת לאחר שגשמים עזים ירדו אתמול באיראן. יחיא סאלח טברי, ראש מרכז החירום של טהראן, הפציר באנשים להימנע מהימצאות באזורים הרריים ומגדות נהרות בבירה.

לפחות 15 בני אדם נפצעו במפולות הבוץ שהגיעו כתוצאה משיטפונות ששטפו את מרגלות הרי אלבורז בשעות הבוקר המוקדמות של יום חמישי, וגרמו נזק למקדש אימאמזדה דאבוד בצפון מערב טהרן. המקדש, מתוארך מהשנים 1501-1736, שוכן בסמוך לאתר הסקי טוכל ומהווה מסלול טיול פופולרי בקיץ.

מושל טהרן, מוחסן מנסורי, אמר כי התושבים לא שמו לב לאזהרות מפני גשמים עזים ושיטפונות אפשריים. לדבריו, מספר אזורים נוספים בטהרן נפגעו גם הם משיטפונות. ראש ארגון הסהר האדום של איראן, פירוסיין קוליבנד, אמר לטלוויזיה הממלכתית כי 18 מתוך 31 המחוזות במדינה נפגעו משיטפונות. בנוסף ביום שבת האחרון נהרגו 22 בני אדם בשיטפונות בדרום פארס באיראן.

איראן טהראן מפולת בוץ שטפונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד