א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
נמלט רגלית

בן 11 שביצע תאונת פגע וברח ודרס בן 7 נעצר

משטרה וושינגטון עצרה ילד בן 11 לאחר שנהג במכונית שפגעה בילד בן 7 ולאחר מכן ברח מהמקום. הקורבן מאושפז במצב קשה עם פציעות שאינן נחשבות למסכנות חיים. הנהג השאיר את הרכב בזירת התאונה ונמלט ברגל

בן 11 שביצע תאונת פגע וברח ודרס בן 7 נעצר
משטרת וושינגטון: אילוסטרציה צילום: דוברות משטרת וושינגטון

משטרת וושינגטון פרסמה על אודות נהג בן 11 שפגע בילד בן ה-7 במגרש חניה ליד מגרש משחקים בדרום מזרח וושינגטון הבירה, בסביבות השעה 18:41 ביום שני האחרון, ולאחר מכן ברח מהמקום. הקורבן בן ה-7 מאושפז במצב קשה עם פציעות שאינן מסכנות חיים. הנהג השאיר את הרכב מסוג קיה כסופה בו נהג בזירת התאונה ונמלט ברגל, כך לפי המשטרה.

הקורבן, שהיה בהכרה כשהמשטרה הגיעה למקום, פונה במסוק לבית חולים מקומי. התיק נבדק על ידי משרד התובע הכללי בוושינגטון הבירה המקומית. עדיין לא ברור מי הבעלים של המכונית בה נהג הילד בן 11. משטרת וושינגטון הבירה אמרה ל'פוקס ניוז דיגיטל' כי "לא בוצעו מעצרים בשלב זה" מעבר לילד.

רכב הקיה סדאן נעצר עם הצמיגים הקדמיים שלו מעל שפת המדרכה קרובה לגדר לאורך גבול מגרש המשחקים, במזל גדול רק ילד אחד נפגע, שעה שהיו במקום ילדים רבים.

מהמשטרה נמסר כי רכב הקיה נסע בחניון באזור, כאשר הנהג בן ה-11 איבד שליטה על הרכב ופגע בילד בן 7. לאחר מכן פגע הרכב בשוליים. שירותי החירום וההצלה הגיעו למקום והעבירו את הקורבן לבית חולים באזור עם פציעות חמורות אך לא מסכנות חיים. במהלך החקירה שלאחר מכן גילו הבלשים כי נהג הרכב הוא ילד בן 11, שלא הצליח ללחוץ על הבלם ולעצור את הרכב לפני שפגע בקורבן.

וושינגטון פגע וברח נהג ילד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד