י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בגיל 66 אחרי 9 שנים

העיתונאית הוותיקה תעזוב את הגשת התכנית

בגלל הרייטינג שהולך ונשחק? פרשנית 'חדשות 12' רינה מצליח תיפרד מהגשת התכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ אחרי 9 שנים. אלו הם השמות שעלו כמועמדים להחליפה

העיתונאית הוותיקה תעזוב את הגשת התכנית
אולפן חדשות. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בגיל 66 ולאחר תשע שנים בהגשת התכנית 'פגוש את העיתונות' ב'ערוץ 12', העיתונאית והפרשנית הפוליטית רינה מצליח תגיש תכנית אחרונה שצפויה לקבל פנים חדשות.

לפי ההערכות ההחלטה לא באה בחלל ריק ולא בשל גילה של מצליח, כי אם בעקבת היחלשות בגובה הרייטינג של התכנית לטובת המתחרה באותה שעה תכנית 'המטה המרכזי' בהגשת אילה חסון ב'ערוץ 13'.

שני שמות שעלו כעשויים להחליפה, הם עיתונאי 'מעריב' בן כספית והפרשן הפוליטי של הערוץ עמית סגל, כאשר בשל היותו דתי ושומר שבת מטבע הדברים יתקשה לשדר את התכנית ואף להשתתף בה כאשר התכנית משודרת החל מהשעה 19:00.

בן כספית. צילום מסך.

בערוץ לא נפרדים ממצליח ומתכוונים להמשיך לשלבה כפרשנית בתכניות השונות בערוץ, כדוגמת 'אולפן שישי'. במקביל היא מגישה תכנית אקטואלית שבועית ברשת ב', לצד העיתונאי הסרוג עקיבא נוביק.

רינה מצליח הסתבכה לא מעט בשל התבטאויות שעוררו סערה וקוממו רבים נגדה בהן גם מילים קשות ובוטות נגד המגזר החרדי.

לפני כשנה דיווח כתב הבידור של 'ידיעות אחרונות' רן בוקר, כי שמה של העיתונאית רינה מצליח, עלה כאופציה של שר החוץ יאיר לפיד לשמש בתפקיד שגרירת ישראל בפריז בירת צרפת כמי שדוברת את השפה, אולם לבסוף מינה לפיד את שרת הבריאות לשעבר ממפלגתו יעל גרמן.

טלי מורנו עוברת מגל"צ ל'כאן'

ואם בתזוזות עסקינן, מגישת המהדורה המרכזית לשעבר ב'ערוץ 10' טלי מורנו, עוזבת את ההגשה היומית בגלי צה"ל לצד הכתב הפוליטי של 'חדשות 13' ספי עובדיה ועוברת ל'כאן 11', שם תגיש את מהדורת סוף השבוע וכן את המהדורה המרכזית היומית לסירוגין עם המגישה הנוכחית מיכל רבינוביץ'.

ובינתיים, גאולה אבן סער, רעייתו של שר המשפטים גדעון סער הושעתה מהגשת תכניותיה ב'כאן' בשל הבחירות בהן מתמודד בעלה. אבן לא קיבלה בעין יפה את ההחלטה ונאבקת כדי לשוב, בינתיים ללא הצלחה.

רינה מצליח בן כספית עמית סגל ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד