י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קמפיין ממלכתי

טס למיאמי: הסיבה להיעלמות יאיר נתניהו

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר, מפורסם כמי שהתערב לא פעם במערכות בחירות ואחראי ללא מעט 'להיטים' שיצאו מקמפיין הליכוד, אלא שהפעם, לטענת העיתונאי בן כספית, הוא טס למיאמי והורחק מהקמפיין בניסיון ליצור מערכת בחירות ממלכתית יותר

טס למיאמי: הסיבה להיעלמות יאיר נתניהו
יאיר נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מה לא נאמר על יאיר נתניהו ומעורבותו במערכת הפוליטית, אם תשאלו אנשי שמאל הם יאמרו שנתניהו הבן הוא זה ששלט באביו ובעצם במדינה כולה. גם אם שנאה מדברת מתוך גרונם אי אפשר להתעלם מהבן וכוח ההשפעה הרב שיש לו, רגילים לייחס לו את השארת המגנומטרים בהר הבית בשנת 2017 למרות דרישת הירדנים, וכן את המינוי השנוי במחלוקת של רן ברץ לתפקיד ראש מערך ההסברה, נתניהו הבן לחץ והאב נעתר.

גם במערכות הבחירות יש לנתניהו הבן השפעה רבה, הוא נמצא תמיד בצוות המצומצם האמון על בניית האסטרטגיה ואף הביא שניים מחבריו לשירות הצבאי (בדובר צה"ל), טופז לוק ויונתן אוריך לתפקידים הכי צמודים לנתניהו, יחד הם אחראים להבאת טרנד הסרטונים ההומוריסטים למערכות הבחירות וכן על סרטון 'הערבים נוהרים לקלפיות' שהביא לנתניהו ניצחון סוחף ביום הבחירות. 

גם ערב הפלת הממשלה כאשר התקיים משא ומתן עם איילת שקד להקמת ממשלה חלופית בכנסת היוצאת נתפס רה"מ לשעבר עם מכשיר הטלפון שלו כשהוא קורא הודעה מבנו יאיר שמנסה להניא אותו ממהלך שכזה וטוען כי אי אפשר לסמוך על שקד.

אלא שבמערכת הבחירות הנוכחית משהו השתנה, על פי הדיווח של העיתונאי בן כספית בטורו ב'מעריב', יאיר נתניהו טס למיאמי שם מתארח בימים אלה ובעצם הורחק מהקמפיין בניסיון של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ליצור קמפיין ממלכתי יותר נטול טינופים אופייניים.

יאיר, היה אמור להתייצב למשפט דיבה נגדו אך לטענתו הוא 'שכח' את הדיון וביקש דחייה ב'זום'. בנוסף, ודחה שני מועדים נוספים בתביעות אחרות לשנה הבאה. לפי בן כספית, "ההערכה היא שלא יחזור עד נובמבר. רחוק מהעין, קרוב ללב. שיישב על החוף במיאמי, עד יעבור זעם. בעצם, הוא עצמו הזעם, שהועבר אחר כבוד אל מעבר לאוקיינוס".

 

יאיר נתניהו בחירות לכנסת ה-25 בן כספית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד