י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הפשלה של גוגל שיצרה פאניקה וכאוס באינטרנט

5 דקות בלבד - זהו הזמן בו מנוע החיפוש של גוגל הפסיק לעבוד • הדבר הספיק בכדי ליצור ירידה של כ-40% בקצב הגלישה העולמי • מנפלאות העולם הוירטואלי

תמונת אילוסטרציה
תמונת אילוסטרציה

אין כמעט ספק שגוגל הוא חלק בלתי נפרד מהאינטרנט, ושרובנו לא מצליחים לדמיין את הרשת העולמית ללא השירותים שלה, בהם ג'ימייל, גוגל דרייב, גוגל דוקס, וכמובן מנוע החיפוש שלה. ובכן, אם לרגע שכחתם זאת, אז בסוף השבוע האחרון התקבלה תזכורת לכך.

ביום שישי חלק מהשירותים של גוגל, בהם גם מנוע החיפוש, לא היו זמינים לתקופת זמן שלא עלתה על 5 דקות. עם זאת, בזמן הקצר הזה נרשמה ירידה של כ-40% בטראפיק העולמי. חברת GoSquared , שמתעסקת בניתוח נתוני רשת, ציינה כי ברגע שהשירותים של גוגל חזרו, נרשמה עלייה חדה בכמות הדפים הנצפים ברשת.

ההשפעה של גוגל היא כל כך גדולה, והתלות בשירותים שלה כל כך טבועה בנו, עד כי ברגעים אלו היו מי שכבר חשבו שהתקלקל האינטרנט. תוך דקות התמלאה רשת טוויטר בהמוני גולשים מודאגים שלא הבינו איך ייתכן שגוגל לא פעיל.

גוגל ואינטרנט הן כמעט כמו מילים נרדפות. וכך, בכמה דקות גילינו שוב עד כמה אנחנו תלויים בגוגל - היא שער הכניסה שלנו לאינטרנט, ובלעדיה רובנו נעולים בחוץ.


גוגל הפסקה אינטרנט גלישה תקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד