כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אל תסתכל בקנקן | צפו

בייבי פייס: בן 27 לא מוצא עבודה כי הוא נראה כמו ילד

גבר בן 27 בעל מראה צעיר, טוען שהחזות החיצונית שלו מונעת ממנו להשיג עבודה שהוא זקוק לה נואשות כדי לתמוך באביו החולה. הוא הוסיף שבהתחלה הוא יצא לחפש עבודה עם חבר, אבל בעוד שחברו מצא עבודה במהירות, הוא נותר ללא הצעות

בייבי פייס: בן 27 לא מוצא עבודה כי הוא נראה כמו ילד
הגבר בעל פרצוף של ילד צילום: צילום מסך

גבר בן 27 הפך לוויראלי לאחר שהתלונן שהוא לא יכול למצוא עבודה בגלל שהוא נראה כל כך צעיר, הגבר הוא ממחוז גואנגדונג, סין. סרטונים של מאו שנג התפשטו במדיה החברתית כמו אש בשדה קוצים. בהם אכן בולטת חזותו הצעירה, הוא הוסיף שהאופן שבו הוא נראה מתגלה כבעיה רצינית בחייו.

לדבריו, רוב המעסיקים לא מאמינים לו כשהוא אומר בן כמה הוא, בעוד שאחרים חושבים שהמראה שלו יגרום לבעיות עם הרשויות שעלולות להתחיל לחפש אם הם מפרים חוקי עבודת ילדים.

לאחר שהופיע ברשתות החברתיות, הפצרותיו הנואשות לעבודה הפכו לוויראליות. הוא מלא בתסכול מכך שהוא לא יכול לפרנס את אביו כי הוא לא מוצא עבודה. הוא טען שבהתחלה הוא יצא לחפש עבודה עם חבר, אבל בעוד שחברו מצא עבודה במהירות, הוא נותר ללא הצעות.

גולשים רבים בסין מתחו ביקורת על מעסיקים לעתיד על כך שלא הציעו למאו את ההזדמנות להוכיח את עצמו רק בגלל איך שהוא נראה. אבל מאז הפרסום על פי דיווחים בסין, מספר מעסיקים אפשריים התעניינו בו.

סין חיפוש עבודה רשתות חברתיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד