י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מאיגרא רמה לבירא עמיקתא

לאן נעלם נפתלי בנט? במצב רוח ירוד ומסתגר בביתו

לא מופיע לפגישה עם נשיא ארה"ב, מרבה להסתגר בביתו - ובעיקר נטול עבודה. מאז עזב נפתלי בנט את תפקיד ראש הממשלה, נראה שהפך Kאדם שונה לחלוטין. "הוא שבוז, חילופי התפקידים לא עשו לו טוב" • לשכת בנט מכחישה: "יש לו לו"ז מלא, והוא תמיד מוכן לסייע ללפיד"

לאן נעלם נפתלי בנט? במצב רוח ירוד ומסתגר בביתו
בנט בהגעתו לישיבת ממשלה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מאיגרא רמה לבירא עמיקתא: מנהיגי מעצמות מוכנים לעשות הרבה מאוד עבור ביקור של נשיא ארה"ב, כנראה האדם החזק בעולם. בשביל פגישה בחדר הסגלגל שתארך דקות אחדות הם מוכנים לטוס במשך שעות ארוכות. אלא שרה"מ לשעבר נפתלי בנט הוא כנראה המנהיג היחיד שפשוט הבריז לנשיא ארה"ב. כך יהודה שלזינגר הבוקר (ראשון) ב'ישראל היום' על היעלמותו של נפתלי בנט תוך כחודש מאז עזב את לשכת ראש הממשלה.

ביידן, כזכור, הגיע לישראל לפני כשבועיים. בנט הוזמן לפגישה איתו ביום חמישי לצד ראש הממשלה לפיד, ולשכתו אף אישרה הגעה. אלא שבסופו של דבר - הוא לא הופיע.

קשה שלא להגיע למסקנה: משהו רע עובר על ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט. אנשים ששוחחו איתו בשבועיים האחרונים מספרים על אדם עם מצב רוח ירוד, הממעט לשוחח עם אנשים, ממעט לצאת מהבית, וגם כועס על לשכת חברו הטוב יאיר לפיד, ומאשים אותם בתדרוכים ובהדלפות נגדו.

אחד האנשים ששוחח עם בנט לאחרונה מספר לשלזינגר ב'ישראל היום': "הוא שבוז. במצב רוח לא טוב ובתקופה לא פשוטה. רואים את זה עליו. הוא אומר שלא קל לו אבל הוא מתמודד; הוא מגיע לישיבת הממשלה אחרי התקשורת, יש לו לשכה בכנסת אבל הוא מגיע לשם פעם, אולי פעמיים, בשבוע. בשאר הזמן הוא בבית ברעננה. אני זוכר שאמרו על בגין שהיה מסתגר בחדר שלו, אז אמנם בנט לא בצורה קיצונית כמו בגין - אבל קצת מזכיר את זה".

יצוין כי בשבועות האחרונים עושה בנט הכל כדי לחמוק מהרדאר התקשורתי. כך למשל הוא סיגל לעצמו מנהג קבוע להגיע לישיבות הממשלה באיחור, אחרי שהעיתונאים עוזבים את משרד ראש הממשלה בתום ההצהרה של ראש הממשלה יאיר לפיד.

מלשכת בנט נמסר בתגובה ל'ישראל היום': "בישראל יש רק ראש ממשלה אחד בכל רגע נתון, כך האמין בנט כשהיה ראש הממשלה, והוא מאמין בכך גם היום. לכן, עם כניסתו של רה"מ לפיד לתפקיד, החליט רה"מ החליפי בנט לתת ללפיד את המקום המלא. בנט מוכן תמיד לסייע ללפיד כשהוא מתבקש וכשהדבר נדרש. אבל נראה שאי אפשר לנצח. הרי אם היה בוחר להיות מעורב בכל עניין - ההאשמות היו הפוכות, והיו אומרים 'למה רה"מ החליפי נדחף ולא משאיר ללפיד את כל הבמה?'. לוח הזמנים של בנט מלא, הוא עוסק בנושאים ביטחוניים מסוימים, ומגיע לישיבות ממשלה, קבינט ודיונים אחרים ככל הנדרש".

נפתלי בנט ישראל היום מצב רוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד