י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחרי 30 שנה

דרמה: אשת השר נכנעה להשעיה והתפטרה

דרמה בעולם התקשורת עם התפטרותה הבוקר של גאולה אבן, אשת השר גדעון סער, אחרי 30 שנה של הגשה ב'ערוץ הראשון' ואחר כך ב'כאן 11'. ההתפטרות באה אחרי השעיה שלא ראתה בעין יפה את תפקידה וזאת בעקבות התמודדות בעלה בבחירות

דרמה: אשת השר נכנעה להשעיה והתפטרה
גדעון סער צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אחרי שהושעתה מההגשה בעקבות התמודדות בעלה שר המשפטים גדעון סער בבחירות, המגישה הוותיקה גאולה אבן סער הגישה הבוקר (ראשון) את התפטרותה מתאגיד השידורי הישראלי 'כאן'.

אבן סער כתבה הבוקר בטוויטר: "‏הבוקר הודעתי לתאגיד השידור הציבורי על התפטרותי. תמיד האמנתי בשידור הציבורי ובמשך 30 שנה שמרתי לו אמונים תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מקצועיות למען הצופים. למרבה הצער, לא ניתנה לי האפשרות המקצועית הראויה להמשיך ולעשות זאת. כל אשה היא לא רק הגבר שהיא נשואה לו. שבוע טוב עם התחלות חדשות!".

בימים האחרונים ניסתה להיאבק בהחלטת הנהלת התאגיד באופן משפטי ושיגרה מכתב אזהרה באמצעות עורך דינה להנהלה אך נראה שהאיום לא צלח.

בתאגיד 'כאן חדשות' הגיבו למכתב ומסרו: "גאולה אבן סער היא אחת המגישות המקצועיות והמוכשרות בישראל. עם זאת, אנו מחויבים לאמון הציבור ולכללי אתיקה מקצועית וסבורים כי בתקופת בחירות עולה בעיה אתית שגאולה אבן סער תמשיך להגיש מהדורת חדשות מרכזית ביום שישי. עמדה זאת באה לידי ביטוי גם בוועדת האתיקה של התאגיד, שהיא גוף עצמאי ובלתי תלוי".

שכרה של גאולה אבן סער שנחשבה לטאלנטית עמד על סך 40,000 ש"ח בחודש. זעם ציבורי נמתח על כך שתקבל שכר כה גבוה מכספי האזרחים בתקופת הבחירות מבלי לעבוד בפועל.

התפטרותה הינה במונחים תקשורתיים לא פחות מדרמה. שכן היא אחת הדמויות היותר מוכרות על המסך זה 30 שנה.

גאולה אבן סער גדעון סער תאגיד כאן תאגיד השידור הישראלי התפטרות בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד