כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חוסר אונים

עצוב: כך נחשף הילד למחלה הקשה של אמו

היא סובלת ממחלה קשה, כזו שסוחטת ממנה את שארית כוחותיה, היא שוכבת על מיטתה, בקושי רב מצליחה לתפקד, והילדים לא מצליחים לעכל שאין להם אמא • רגע לפני שהמשפחה קורסת בחוסר אונים יוצא אב המשפחה בזעקה ומתחנן שנושיט לילדיו יד, שנעזור להם לשרוד ללא אמא מתפקדת

עצוב: כך נחשף הילד למחלה הקשה של אמו
ילדים רעבים צילום: מתוך אתר העמותה

עשרה ילדים קטנים מתגוררים בבית קטן, אי שם בשכונה חרדית מוכרת, הם היו משפחה שמחה ומאושרת עד לאותו היום בו האמא חדלה מלתפקד, אז חייהם השתנו מקצה לקצה. היה זה מיד לאחר לידת הילד העשירי במשפחה, האמא הנרגשת ניגבה את דמעות ההתרגשות, חיבקה חזק חזק את התינוקת, אך גם היא לא חלמה בחלומות הכי שחורים שלה שבעוד מספר ימים היא בקושי תצליח לחבק את התינוקת, שבקושי רב היא תצליח בכלל לתפקד.

לחצו כאן וסייעו למשפחה החרדית שעומדת בפני קריסה>>

היה זה ביום בהיר אחד כאשר היא חשה שלא בטוב, היא ניסתה להזיז את גופה, אך ללא הצלחה של ממש. האב המודאג לקח אותה לבדיקות מקיפות שם התברר למרבה הצער כי היא סובלת ממחלה קשה, כזו שמשברת גופו של אדם, כזו שגורמת לאי תפקוד חמור במשך מרבית שעות היממה.

מאז חיי המשפחה השתנו לחלוטין, מקצה לקצה. מחיים מאושרים ותקינים הם הפכו לשברי כלי של ממש. הם קמים בבוקר ואין להם אמא שתכין להם סנדוויצ’ים, אין להם אמא שתיקח אותם לבתי הספר, אין להם אמא שתחבק אותם כשהם חוזרים ממסגרות הלימוד, ואין להם אמא שתכין להם ארוחות. פשוט כי אמא לא מתפקדת.

כבר תקופה ארוכה שהיא שוכבת במיטתה, בקושי מצליחה להזיז את עצמה. היא מבינה שהילדים סובלים, היא מבינה שבעלה בקושי מצליח ללמוד כי הוא צריך לשמש גם כאב וגם כאב, אבל אין לה הרבה ברירות, גופה לא נשמע לה.

בלילות, בשקט בשקט, היא מורידה דמעות כמים, בוכה בכי תמרורים על מצבה העגום, על הילדים שחיים בקושי ובצער, על הילדים שצריכים לחיות בתוך מציאות מורכבת בהם אין להם אמא מתפקדת, אין להם אמא שתאהב ושתעודד, שתשמח אותם ושתשמור עליהם, הם פשוט לבד.

הדמעות האלה צריכים לזעזע אותנו, הדמעות האלה חייבים לגרום לנו לעשות כבר עכשיו משהו ולסייע למשפחה השבורה הזו. לסייע לילדים ולאבא שנותרו לבדם ללא הכנסה כלכלית, לסייע לנגב את הדמעות החמות של האמא שפשוט מתחננת שיהיה כאן מישהו שיסייע לילדיה.

ישנם רגעים בהם אנו חייבים, פשוט חייבים להושיט יד, המקרה הזה הוא חלק מהרגעים האלה. אז עשו זאת כעת, בלי לחשוב פעמיים, פשוט הקליקו כאן ועכשיו וסייעו למשפחה השבורה הזו, סייעו לאבא ולעשרת ילדיו בכדי שיהיה להם מה לאכול, בכדי שלפחות יהיה להם מעט כסף להוצאות הבית ולהוצאות הרפואיות של האמא ששוכבת כאבן שאין לה הופכין. עשו זאת עכשיו, הם מחכים לכם.

לחצו כאן וסייעו למשפחה החרדית שעומדת בפני קריסה>>

קופת העיר מחלה קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד