י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התיעוד שמסעיר את איטליה

מזעזע: מהגר נכה נרצח לאור יום באמצע הרחוב

איטליה סוערת בעקבות רצח מהגר ניגרי לאור יום באמצע הרחוב במילאנו. התוקף נאבק בקורבן על המדרכה בזמן שהוא נלחם בחזרה. "התוקף הלך אחרי הקורבן, היכה אותו וגרם לו ליפול על הקרקע, ואז היכה אותו שוב ושוב בידיים", אמר חוקר המשטרה

מזעזע: מהגר נכה נרצח לאור יום באמצע הרחוב
החשוד ברצח מעל הקורבן צילום: צילום מסך

המשטרה באיטליה עצרה גבר איטלקי החשוד בהריגת מהגר ניגר. החשוד ברצח היכה את המהגר מכות אכזריות ברחוב עמוס אנשים במילאנו, האירוע צולם על ידי צופים שלא התערבו פיזית כדי למנוע את הרצח.

תיעוד וידאו של המכות פורסמו בהרחבה באתרי החדשות האיטלקיים וברשתות החברתיות, ועוררו זעם. איטליה נכנסת למערכת בחירות לפרלמנט שבה קואליציית הימין כבר הפכה את ההגירה לבעיה, והסרטון בוודאי יככב בקמפיין של כל הצדדים שינסו למנף את הטרגדיה לבחירות.

"הרצח של אליקה אוגורצ'וקוו מדאיג", כתב אנריקו לטה, ראש הממשלה מטעם השמאל לשעבר וראש מפלגת השמאל הדמוקרטית, בטוויטר, וציין את שמו של המהגר שנהרג ביום שישי האחרון. "אכזריות ואדישות, לא יכולה להיות לזה הצדקה". גם מנהיג הימין מתאו סלביני, שמוביל את קמפיין הבחירות שלו על ביטחון ברחובות, הביע זעם על המוות ואמר "לביטחון אין צבע וצריך לחזור להיות כזכות לכל אחד".

המהגר בן 39, מכר סחורה ביום שישי האחרון ברחוב בסיביטאנובה מארצ' (Civitanova Marche) בעיירת חוף בים האדריאטי, כאשר התוקף תפס את הקביים של המוכר והיכה אותו, בסרטון נראה התוקף נאבק בקורבן על גבו על המדרכה בזמן שהוא נלחם בחזרה, החשוד בסופו של דבר מכניע את אוגורצ'וקוו עם משקל גופו.

"התוקף הלך אחרי הקורבן, היכה אותו תחילה עם קביים, הוא גרם לו ליפול על הקרקע, ואז הוא גרם לו למות כשהוא מכה אותו שוב ושוב בידיים", אמר חוקר המשטרה מתאו לוקוני במסיבת עיתונאים. מאוחר יותר הוא אמר לתקשורת המקומית כי צופים התקשרו למשטרה שהגיעה לאחר שהחשוד נמלט. נתיחה שלאחר המוות תקבע אם המוות נגרם עקב מכות, חנק או סיבה אחרת.

המשטרה בדקה במצלמות רחוב כדי לעקוב אחר תנועותיו של התוקף ועצרה את פיליפו קלאודיו ג'וזפה פרלאצו, בן 32. הוא נעצר בחשד לרצח וגניבה על כך שגנב את הטלפון של הקורבן.

אוגורצ'וקוו, היה נשוי ואב לשני ילדים, הפך למוכר ברחוב לאחר שנפגע ממכונית ואיבד את עבודתו כפועל עקב פציעותיו, כך אמר דניאל אמנזה, המנהל את עמותת המהגרים במחוז לסוכנות הידיעות AP. אמנזה אמר שהתוקף התרגז כשאוגורצ'וקוו העיר הערה לעברו. "העובדה הטרגית היא שהיו הרבה אנשים בקרבת מקום. הם צילמו וקראו לו לעצור, אבל אף אחד לא קם להפריד ביניהם''. אמר אמנזה.

איטליה משטרת איטליה רצח מילאנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד