כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
טרגדיה קורעת לב

אנשי החסד של בני ברק המומים מהמקרה של משפחת ברלינגר

הטרגדיה של משפחת ברלינגר קורעת את הלב • האמא היתה מחנכת דגולה, האבא יבלחט"א מחשובי תלמידי החכמים בבני ברק • בבית נותרו ארבע יתומות שעדיין לא התחתנו • אחת מהן סובלת מנכות לאחר שנפצעה בתאונה עם פגיעת ראש

אנשי החסד של בני ברק המומים מהמקרה של משפחת ברלינגר
אמבולנס מאיץ דרכו צילום: unsplash

אנשי החסד והעזרה בבני ברק עומדים המומים אל מול המקרה העצוב של משפחת ברלינגר.

אחת היתומות של 'המורה אלישבע', נפצעה לפני כעשר שנים בתאונת דרכים, בה נגרמה לה פגיעת ראש קשה. היא אושפזה לתקופה של טיפולים ושיקום, ומאז היא מתמודדת עם ההשלכות שנגרמו כתוצאה מכך, וכל המשפחה מתמודדת יחד עמה.

במיוחד היתה זו אמא האהובה שגידלה אותה במסירות, ליוותה אותה לכל מקום, סידרה לה את המוסדות הכי טובים ואת הטיפולים הכי מתקדמים, אבל עכשיו היא נשארה לבד. בלי אמא.
באותה התקופה שבה אירעה התאונה, לקתה הרבנית ברלינגר במחלה הנוראה, אבל בסייעתא דשמיא הצליחה להתגבר עליה, כשהיא מתמרנת בין הטיפולים שלה עצמה לבין הטיפולים בבתה שנפגעה בתאונה.
המצב של הילדה רק חיזק אותה, היא הבינה שכדי לעזור לבתה, היא חייבת להתגבר על המחלה, וכך גייסה את כל כוחות הגוף והנפש, כדי להתגבר על המחלה בסייעתא דשמיא, ולהיות לאמא דואגת ומסורה לילדיה, עשר שנים נוספות.

לחצו כאן לסייע לרב ברלינגר ולארבעת היתומות>>>

הגב' אלישבע ברלינגר, היתה ידועה כמורה מסורה ומחנכת דגולה בסמינר 'אור החיים' ובסמינר 'באר מרים' בעיר.

בעלה, הרב ברלינגר יבלחט"א, שוקד מנעוריו על התורה והעבודה, וידוע כאחד מחשובי תלמידי החכמים בעיר, אברך שאין לו בעולמו אלא ד' אמות של לימוד תורה – הודות לחתירתה האינסופית של הרבנית ברלינגר ע"ה, שדחפה אותו באופן תמידי להמשיך ולשקוד על תלמודו, כשהיא נוטלת על עצמה את עול הפרנסה במלואו.

לפני כשנתיים שוב חזרה המחלה לקנן בגופה, והפעם, למרות המאמצים, כבר העריכו הרופאים בשלב הראשון של הטיפול, שהם לא יצליחו להתגבר על המחלה הקשה.

הרבנית ברלינגר ובעלה הרב שליט"א, לא סיפרו לאיש. הם לא רצו לצער את כל המשפחה המורחבת והחברים והמכרים. המורה אלישבע לא רצתה להתהלך בחוצות ולהגיע לשמחות המשפחתיות, כשכולם יודעים שהיא חולה סופנית.

אבל אחרי שנה וחצי של מאבק המחלה כבר לא השאירה להם ברירות רבות. כולם שמעו וידעו, ובביתה של משפחת ברלינגר גם חוו את הכאב הנורא והייסורים המרים שחוותה האמא ע"ה.
אחרי שנתיים רצופות בייסורים נוראיים, היא השיבה את נשמתה לבוראה, והותירה אחריה שכול וכאב נורא.

הותירה אחריה בעל המום וחסר אונים, כשבביתו ארבע יתומות צעירות שעדיין לא התחתנו.

לחצו כאן לסייע לרב ברלינגר ולארבעת היתומות>>

קופת העיר תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד