י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תעלומה כפולה

אחיות סעודיות שברחו במהלך חופשה משפחתית נמצאו ללא רוח חיים

שתי אחיות סעודיות שברחו מחופשה משפחתית לפני חמש שנים לסידני, דרך הונג קונג, נמצאו בביתם באוסטרליה ללא רוח חיים. האחיות הצעירות התנערו מהאיסלאם. לא היו סימני פריצה לכניסה, החוקרים לא קבעו את סיבת המוות

 אזרחים סעודים: אילוסטרציה
אזרחים סעודים: אילוסטרציה צילום: ארכיון

שתי אחיות צעירות ברחו מסעודיה עם 5,000 דולר במהלך חופשה משפחתית, טסו לאוסטרליה דרך הונג קונג והתנערו מהאסלאם, חמש שנים אחר כך גופותיהן נמצאו ללא רוח חיים ביחידת דיור בסידני אוסטרליה, כך מדווח ה'דיילי מייל'.

אסרה עבדאללה אלסהלי, בת 24, ואמאל עבדאללה אלסהלי, בת 23, נמצאו בחודש יוני האחרון ללא רוח חיים בחדרים נפרדים בדירת הקומה הראשונה בקנטרברי, בדרום מערב העיר סידני אוסטרליה. לא נקבעה סיבת מוות ולא היו סימני פגיעה ברורים, ולא סימני פריצה למבנה.

עם זאת, כלי חדשות שבסיסם בתימן שפכו אור נוסף על המצב המסתורי - ודיווחו כי הנשים ברחו ממולדתן עם צרור מזומנים ב-2017 עקב מערכת יחסים סוערת עם הוריהן. האחיות היו בחופשת קיץ עם משפחתן כשהן עלו על מטוס לסידני, דרך הונג קונג, לאחר מכן הן התנערו מהדת האסלאמית.

ה'דיילי מייל' מדווח, כי הקונסוליה של ערב הסעודית בסידני הביעה תנחומים למשפחה, שלפי ההערכות מחוברת היטב למשטר הסעודי. חוקר מקרי המוות לא שחרר את גופות האחיות למשפחתן, על פי הדיווח הן יקברו בסידני. במסיבת עיתונאים ביום רביעי אמרה הבלשית קלאודיה אולקרופט כי המשטרה יודעת מעט מאוד על הנשים ופרסמה פנייה לציבור, וקראה לכל מי שראה את האחיות בימיהן האחרונים להתייצב בתחנת המשטרה כדי למסור את המידע.

נראה כי כסף לא היה חסר להן, הן נהגו במכונית BMW שעולה בדרך כלל למעלה מ-38,000 דולר, וגרו בדירת שני חדרים בעלות של כ-500 דולר לשבוע. המשטרה מאמינה שהנשים מתו במאי - בערך בזמן שהפסיקו לשלם שכר דירה.

סעודיה סידני אוסטרליה תאילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד