כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נערכים לבחירות

מטה V22: השומרון והגליל משלבים ידיים להצלחת גוש הימין

ראש מועצת שומרון יוסי דגן העומד בראש מטה V22 וראש עיריית צפת שוקי אוחנה סיכמו על שיתוף פעולה הדוק כדי לעלות את אחוזי ההצבעה לניצחון הימין | שוקי אוחנה: "שמח לשתף פעולה עם יוסי דגן כדי להביא לניצחון הימין" | יוסי דגן: "קורא לכל ראשי הערים להתגייס, זה בידינו"

מטה V22: השומרון והגליל משלבים ידיים להצלחת גוש הימין
יוסי דגן ושוקי אוחנה צילום: באדיבות המצלם

בשבוע שעבר הודיעו ראש מועצת שומרון יוסי דגן ופעיל הימין צבי סוכות על פתיחת מטה פעולה בשם V22, שיפעל להגברה דרמטית של אחוזי ההצבעה בפריפריה ביום הבחירות.

"בכל סבבי הבחירות האחרונות נרשמו אחוזי הצבעה נמוכים בפריפריה, אחוזים נמוכים שהכריעו את תוצאת הבחירות" - אומר יוסי דגן - "הפעם, בשיתוף פעולה עם פעילים מרכזיים רבים נעבוד ובע"ה נצליח להוציא את המצביעים מהבית". בשבועיים האחרונים עמלים יוסי דגן וצבי סוכות על חיבורים ותכנון השטח בכל רחבי הארץ.

כחלק ממאמץ הגדלת הכוח ויציאה לקראת פעילות בשטח, נפגשו דגן וראש העיר צפת שוקי אוחנה כדי לדון בדרכים המשותפות להוצאת המצביעים ולצאת לדרך המשותפת. סוכם כי צוות מיוחד יפעל בעיר צפת בשיתוף פעולה עם מטה v22 כדי להגיע לאחוזי הצבעה גבוהים.

שוקי אוחנה, ראש עיריית צפת, הסביר את התגייסותו למהלך: "אני שמח לשתף פעולה עם ידידי ראש מועצת שומרון יוסי דגן למען הצלחת המחנה הלאומי בבחירות הקרובות, אנו רואים חשיבות רבה במימוש זכות ההצבעה כדי לחזק את ארץ ישראל והימין. אני קורא באופן אישי לשיתוף פעולה מלא של ראשי ערים נוספות במאמץ להצלחת המחנה הלאומי והליכוד בבחירות הקרובות".

במטה v22 מספרים כי בימים הקרובים יצטרפו ראשי ערים נוספות לפרויקט וכי בזמן הקרוב יתקיים מפגש רכזים גדול מכל רחבי הארץ.

"זוהי חגיגה אמיתית לדמוקרטיה" מסכם דגן. "אני שמח מאוד על השותפות עם ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, שהוא שותף אמיתי במאבק על ארץ ישראל, ושילוב הזרועות של השומרון והגליל בדרך לניצחון. המצב בו חלקים נרחבים מהעם לא מממשים את זכותם הדמוקרטית ביום הבחירות והממשלה הנבחרת לא משקפת את רצון העם הוא מצב אבסורדי שנוצר מכל מיני סיבות, ואת זה אנחנו הולכים לשנות.

"בכל הסבבים הקודמים נרשמו אחוזי הצבעה נמוכים בפריפריה ובשכונות שהן מעוזי המחנה הלאומי. האחוזים הנמוכים האלו הכריעו את הבחירות לרעתנו, למרות שרוב העם בבירור נמצא בימין. הבחירות הקרובות נמצאות בידינו - אנחנו חייבים לנצח".

עוד הוסיף דגן: "רוב העם הוא לאומי, מסורתי, ותומך בחיזוק ההתיישבות בירושלים וביהודה ושומרון. אני מצביע ליכוד ואפעל לכך שהמפלגה תהיה גדולה ככל האפשר, אך אנו חייבים לדאוג שכלל מצביעי המחנה הלאומי פשוט ייצאו מהבית ויצביעו".

יוסי דגן שוקי אוחנה שומרון צפת בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד