י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

דיווח נוצץ: אפל תחשוף בחודש הבא אייפון בצבע זהב

על פי הדיווח האחרון, האייפון החדש צפוי לצאת גם בגרסה מוזהבת • זאתת למרות שאפל הקפידה לאורך השנים להוציא את דגמי האייפון רק בצבעים שחור, לבן וכסוף

צילום: אבי דהאן
צילום: אבי דהאן

כבר הגיעו לאוזנינו המון שמועות לגבי הדור הבא של האייפון שצפוי להיחשף בחודש הבא, אך השמועה הבאה היא בהחלט המשונה ביותר. על פי הדיווח האחרון, האייפון החדש צפוי לצאת גם בגרסה מוזהבת. זה משונה כיוון שאפל הקפידה לאורך השנים להוציא את דגמי האייפון רק בצבעים שחור, לבן וכסוף. אומנם לא מדובר בדיווח רשמי, אך ב-TechCrunch ו-iMore טוענים כי מספר מקורות פנימיים אישרו את השמועה.

מי שמנסה להציג היגיון במהלך הזה טוען כי העובדה שצביעת המתכת (האלגון) של האייפון בזהב פשוטה מאוד יחסית לצביעתה בשחור. סיבה נוספת קשורה לכך שזהב הוא אחד הצבעים המבוקשים ביותר בעולם על ידי לקוחות בעת קניית אביזרים נלווים לאייפון, כולל כיסויים.

הערכה גורסת כי הסיבה למהלך הזה הוא בכדי להגדיל את נתח השוק של אפל בשווקים באסיה (בעיקר הודו וסין), בהם צבע מוזהב הוא מאוד פופולרי.

דבר אחד שהדיווח לא מציין הוא באיזה דגם תהיה אפשרות לגרסה מוזהבת - דגם ה-5S? דגם ה-5C? שניהם?

יש היגיון בהוספת גרסה מוזהבת לדגם היוקרתי יותר, כיוון שיש אנשים שנמאס להם מהאפרוריות של בחירה בין שחור ללבן, והם עשויים לעבור למודל המוזל (אם יהיה כזה באמת) רק מכיוון שהוא מציע מגוון צבעים רחב הרבה יותר. הגרסה המוזהבת עשויה גם לעזור לאנשים שיחשבו כי אין הבדל בעיצוב בין האייפון 5 לאייפון 5S.

ב-TechCrunch מציינים כי הגרסה המוזהבת לא תהיה כל כך נוצצת וזוהרת כמו בגרסת ההדמייה בתמונה למעלה, אלא יותר מוצנעת ועדינה, בדומה לצבע שמפניה. עם זאת, בשל העובדה שהמכשיר יהיה מוזהב, וככל הנראה יהיה בו סורק טביעת אצבע, ב-TechCrunch הירשו לעצמם להתבדח וקראו לגרסה זו "Goldfinger" בדומה לסרט מסדרת סרטי ג'יימס בונד.
אייפון זהב טלפון חכם צבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד