כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בני- ברק: רשימת ש"ס גובשה והועברה לאישור הרבנים

רשימת ש"ס בבני-ברק, גובשה ללא חידושים, והיא הועברה לאישור הרבנים המקומיים • אנשי הגר"מ מאזוז מבהירים: אין מחלוקת פנימית באשר לזהות המועמד שלנו ברשימה

הגר"מ מזוז. צילום: דוד קורן
הגר"מ מזוז. צילום: דוד קורן

לאחר שיו"ר ש"ס אריה דרעי התווה את הקו הכללי לגיבוש הרשימה בבני ברק, יתכנסו רבני ש"ס המקומיים להכריע בדבר הרשימה הסופית, שעקרונותיה כבר נקבעו מראש.

על פי המסתמן הרשימה תהיה ללא שינויים מהותיים במקומות הריאליים, מלבד תזוזות ממקום למקום.

במקום הראשון ימשיך לכהן הרב אליהו דדון, יו"ר ש"ס בבני ברק.

כזכור, נחשף ב'בחדרי חרדים' מכתבו של יו"ר ש"ס אריה דרעי אל חבר מועצת העיר אליהו דדון, לפיו יוצב בראש הרשימה ויכהן כסגן ראש העיר, ובמקום השני יוצב נציגו של הגאון רבי מאיר מאזוז.

במקום השני יוצב, אכן, נציגו של הרב מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים, הרב דרור בן אפרים. ההחלטה נפלה לאחר שעלה גם שמו של הרב רפאל מאזוז, ר"מ בישיבה, אלא שהנ"ל סירב לשאת בתפקיד פוליטי.

במקום השלישי הרב גדליהו בן שמעון, שזכה במקום לאחר שפורסם מכתב הרבנים למשפחת בן שמעון (כאן באתר לראשונה). מדובר בנציג ראוי שעל פעילותו בקדנציה האחרונה (ראשונה אצלו) יש לכולם רק מילים טובות לומר.

במקום הרביעי יוצב נציג הרבנים לעדה התימנית הרבנים מחפוד וקורח הרב נתן בצלאל.

במקום החמישי יוצב הרב יגאל גואטה, אחד מהאנשים המרכזיים המלווים את דרעי מאז שובו להנהגת ש"ס ואשר היו נאמנים לו גם קודם ששב.

במקום השישי הרב אברהם פרטוש.

שם נוסף שעלה בהקשר לרשימה הוא שמו של העיתונאי איתי גדסי (קו עיתונות), שרבנים שוחחו איתו על האפשרות. אך נראה כי נכון לעכשיו אין כוונה להזיז איש מהרשימה המקורית של נציגי ש"ס בקדנציה הקודמת. רענון מעניין נעשה בדמותו של אבי בנטוב, סמנכ"ל השיווק של רשת קו עיתונות דתית, שהוצב ברשימה, הגם שבמקום לא ריאלי.

מזכיר המועצת נתי נחום יעבור בין הרבנים ויחתימם על הרשימה המגובשת.

ניסיון להעלות מעל לפני השטח מחלוקת פנימית, כביכול, בתוך חצר 'כסא רחמים', הוכחש בתוקף על ידי אנשי החצר. השמועות דיברו על רצון הגר"מ מזוז למנות לתפקיד את אחד מנכדיו, בעוד הרב צמח מזוז סומך את ידיו על הנציג הנוכחי. השמועות, כאמור, הוכחשו מכל וכל, "אחדות בכסא רחמים", הובהר.
ש''ס רשימה כסא רחמים בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד