י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
למרות יוקר המחיה והבלאגן בשדה

לא תאמינו כמה נוסעים יעברו בנתב"ג במהלך החודש הקרוב

מעל 2.1 מיליון נוסעים יעברו בנתב"ג בחודש אוגוסט בטיסות בינלאומיות | ברשות שדות התעופה טוענים לשיפור במצב העומסים בצ'ק אין, בבידוק ובטיפול במזוודות | שרת התחבורה מרב מיכאלי מנכסת למשרדה הישגים: "עבדנו קשה מאוד כדי לקצר את זמני ההמתנה והצלחנו. נמשיך לוודא שהשירות ישתפר לאורך כל חודשי הקיץ"

לא תאמינו כמה נוסעים יעברו בנתב"ג במהלך החודש הקרוב
נוסעים בנתב"ג צילום: פלאש 90

בנמל התעופה בן גוריון מתבצע מעקב רציף אחרי זמני השרות בתחנות השונות במסלול נוסע יוצא - המדידות נעשות בזמני שיא בהם עברו בנמל התעופה בן גוריון יותר מ-2.1 מיליון נוסעים בחודש אוגוסט שהוא מהחודשים העמוסים ביותר בנתב"ג.

אחרי חודשים של כאוס, תורים ארוכים, איחורים של טיסות ומזוודות שנשארו בארץ ולא עלו למטוס, ברשות שדות התעופה טוענים לשיפורים ומעדכנים כי לפי המדידות שלהם, המעבר למי שביצע צ'ק אין מהבית ועובר במסלול המהיר ללא כבודה דרך ה-W ירד מ-33 דקות לכ-20 דקות מרגע הכניסה לטרמינל ועד לדיוטי פרי.

במסגרת האיפיון הביטחוני, תחנה מס 1 בעת הגיעכם לשדה, ירדו הזמנים מיוני ליולי מכשעה המתנה ל-29 דקות, הסיבה היא תגבור והמשך גיוס כוח אדם ובסיום הקורסים השונים.

תחנה מס' 2, בצ'ק אין של חברות התעופה באמצעות שרותי הקרקע קיים שיפור מהותי מכ-80 דקות לכ-60 דקות, שירות שמבוצע תוך מאמץ משותף לגיוס כוח אדם לחברות שרותי הקרקע.

לפי רשות התעופה, גם בתחנה 3, בבידוק כבודת היד ירד הזמן מ-13 דקות לכ-10 דקות.

ברשות מציינים כי "כל השיפור הקיים בחודש יולי הוא מול גידול בתנועת הנוסעים. כמו כן ירדנו ב-70 אחוז בהשארת מזוודות בישראל ובשבוע הבא יסתיים מבצע השבת המזוודות".

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי אומרת הערב כי "בעבודה קשה וממוקדת הצלחנו לקצר את זמני ההמתנה ואת התורים בנתב"ג. התעקשתי לא לבטל טיסות כדי שהציבור הישראלי לא יפגע ולא ישלם יותר, ואני עומדת על כך שחופש הטיסה ימשך לכל אחת ואחד תוך שהאחריות היא עלינו לשפר עוד ועוד את זמני ההמתנה".

לדבריה, "רשות שדות התעופה עשתה צעדים משמעותיים ובהתאם להנחייתי הביאה פתרונות יצירתיים שקיצרו את התורים ושיפרו את מסלול הנוסע/ת ביציאה ובכניסה לארץ. נמשיך לוודא שהשירות ישתפר לאורך כל חודשי הקיץ, טיסה נעימה!".

נתב"ג יציאה לחול טיסות לחול נמל התעופה בן גוריון רשות שדות התעופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד