כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מי מביא הכי הרבה קולות לליכוד

סקר חדש: גוש נתניהו משיג 61; איילת שקד מחוץ לכנסת

סקר 'מאגר מוחות' ו'רדיו ירושלים' לקראת הבחירות והפריימריז בליכוד, מעריך כי לגוש נתניהו יש 61 מנדטים להרכבת ממשלת ימין על מלא | לפי הסקר, ניר ברקת מביא הכי הרבה קולות חדשים לליכוד | 43% סבורים שברקת יטפל ביוקר המחיה בצורה המיטבית

סקר חדש: גוש נתניהו משיג 61; איילת שקד מחוץ לכנסת
דרעי, נתניהו וגפני צילום: הדס פרוש, מרים אלסטר, יונתן זינדל, פלאש 90

93 ימים ליום הבחירות, סקר שערך מכון 'מאגר מוחות' בראשות פרופ' יצחק כץ עבור 'רדיו ירושלים' מעריך כי גוש נתניהו משיג 61 מנדטים.

לפי הסקר, לו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו משיגה 34 מושבים, 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד - 23 מושבים, 'כחול לבן - התקווה חדשה' בראשות בני גנץ - 12, 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' - 11 מושבים, מפלגת ש"ס בראשות אריה מכלוף דרעי, שומרת על כוחה עם 9 מושבים, גם 'יהדות התורה' שומרת על כוחה ומשיגה 7 מושבים.

'הרשימה המשותפת' בראשות איימן עודה שומרת גם היא על כוחה ומשיגה 6 מושבים. מפלגת 'העבודה' בראשות מרב מיכאלי, יורדת במנדט ל-6, גם 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן נחלשת ל-5 מושבים.

בתחתית נמצאות קרוב לאחוז החסימה, שתי מפלגות: 'מר"צ' שעדיין לא בחרה יו"ר עם 4 מושבים, 'רע"מ' של מנסור עבאס - 4. מתחת לאחוז החסימה נמצאת מפלגת 'הרוח הציונית' של איילת שקד ויועז הנדל.

לפי הסקר, גוש נתניהו משיג 61 מנדטים, לעומת הגוש המתנגד לו שמשיג 52 מנדטים כש'הרשימה המשותפת' נמצאת בתווך עם 6 מנדטים.

עוד נבדק בסקר מיהו חבר הכנסת, מלבד בנימין נתניהו שמביא הכי הרבה קולות חדשים לליכוד? ובכן בראש נמצא ח"כ ניר ברקת שלדברי 25% ממשתפי הסקר מביא הכי הרבה בוחרים חדשים לליכוד, אחריו במפתיע ח"כ אבי דיכטר עם 7%, יולי אדלשטיין - 6%, יואב גלנט - 6%, יריב לוין - 6%, ישראל כץ - 2% ואלי כהן - 2%. עוד עולה מהסקר כי דוד ביטן ושלמה קרעי דווקא מרחיקים קולות מהליכוד.

עוד נשאל הציבור בסקר, מי מחברי הכנסת של הליכוד הוא המתאים ביותר לטפל בענייני יוקר המחייה? גם בשאלה הזו ניר ברקת נבחר במקום הראשון בפער גדול על 43%. אחריו ישראל כץ - 20%, יולי אדלשטיין - 8%, יריב לוין - 4%, יואב גלנט - 4%, אבי דיכטר - 4%, מועמד אחר - 16%.

סקר מנדטים מאגר מוחות בחירות לכנסת ה-25 ניר ברקת רדיו ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד