כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ריבוי מקרים לאחרונה

אימה בשכונה החרדית: שני צעירים הותקפו ברובה אוויר

שני חרדים הותקפו ברובה אוויר, שבועיים בלבד לאחר שנעצרו ארבעה חשודים בביצוע פשע דומה. מכונית מסוג טויוטה קורולה שחורה חלפה לצידם ואחד מנוסעי הרכב פתח לעברם בירי מרובה אוויר שפגע בלחי של אחד הצעירים

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Yeshiva world news

שני צעירים חרדים שחצו רחוב במונסי שבניו יורק בשעת לילה מאוחרת של מוצאי שבת, הותקפו על ידי נוסעי רכב חולף אשר ירו לעברם כדורים מרובה אוויר, כך דיווח אתר Yeshiva world news. האירוע התרחש בערך בשעה 2:20 לפנות בוקר בצומת מרכזית, כאשר מכונית מסוג טויוטה קורולה שחורה חלפה לצידם ואחד מנוסעי הרכב פתח לעברם בירי מרובה אוויר ופגע בלחי של אחד משני הצעירים החרדים.

למקום הוזעקו שוטרים ומתנדבים מארגון 'חברים' של מחוז רוקלנד, אחד המתנדבים הצליח לקלוט את מספר לוחית הרישוי של הרכב הפוגע, שנמסר לאחר מכן לשוטרים. התקרית עדיין נמצאת בחקירה של משטרת מחוז רמפו ומחלקת השריף של מחוז רוקלנד, אם כי טרם בוצעו מעצרים.

המקרה הנוכחי מצטרף למקרים דומים שאירעו באזור בשבועות האחרונים, ארבעה מעצרים בוצעו בשבועות האחרונים בגין תקיפות דומות באמצעות רובי אוויר לעבר חרדים שמתגוררים באזור. אחד המקרים התרחש בתחילת החודש הנוכחי (יולי), גבר חרדי היה קורבן לפשע שנאה בהרי הקטסקילס בניו יורק, שם נמצאים בחודשים אלו אלפי חרדים שנופשים בחודשי הקיץ.

האיש רכב בשעות הערב על אופניו לאורך כביש 52 בוודבורן ונפגע מארבעה כדורי רובה אוויר שנורו ממכונית חולפת. לא הוחלפו מילים בין הצדדים לפני הירי, אך לאחר מספר שעות היורה אותר ונעצר.

מונסי רובה אוויר אנטישמיות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד