י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

פלסטיני נהרג בג'נין; לוחם הנח"ל החרדי נפצע קל

בפעילות של לוחמי 'נצח יהודה' ומג"ב למעצר מבוקש בג'נין התפתחה הפרת סדר המונית, שכללה ידויי אבנים ומטעני חבלה • שני מתפרעים נפצעו קשה, שני חיילים נפצעו קל • וידאו

צילום אילוסטרציה: פלאש90
צילום אילוסטרציה: פלאש90

פלסטיני נהרג, שניים נוספים נפצעו באורח קשה ושני חיילי צה"ל נפצעו קל, במהלך פעילות שקיימו הלילה כוח צה"ל מגדוד 'נצח יהודה' של הנחל החרדי וכוחות מג"ב, במבצע מעצר מבוקשים על-ידי ישראל במחנה פליטים בג'נין.

במהלך מבצע המעצר החלה הפרת סדר המונית בעיר, בה השתתפו מאות פלסטינים, אשר ירו לעבר הכוחות ויידו עליהם אבנים, רימונים מאולתרים ומטעני חבלה.

מתחקיר ראשוני, אותו ביצעו לוחמי גדוד 'נצח יהודה' של הנח"ל החרדי יחד עם כוחות משמר הגבול, עולה כי בתגובה להפרת הסדר אישר מפקד חטיבת מנשה לכוחות בשטח לירות לעבר פלג הגוף התחתון של המתפרעים, אולם עם תום האירוע התברר כי אחד המתפרעים נהרג. לדברי גורם צבאי, מתקיימת בדיקה אם הירי בוצע לא בהתאם להוראת המח"ט או שרסיסים שניתזו מהקרקע הובילה למותו של המתפרע. אפשרות נוספת היא שהוא נהרג כתוצאה מפגיעה בפלג הגוף התחתון.

המבוקש עצמו נעצר ונמצא בחקירה של כוחות הביטחון.



אחד מחיילי צה"ל שנפצעו הוא לוחם מגדוד 'נצח יהודה', שנפגע קל בפניו מזריקות האבנים במהלך הפרות הסדר. כתוצאה מזריקת מטעני החבלה המאולתרים נפגע וניזוק בצורה קשה ג'יפ של צה"ל - שהושבת.

בתוך כך, בפעילויות נוספות במהלך הלילה נעצרו שבעה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. בשכם נעצרו שלושה מבוקשים, בקלנדיה נעצר אדם אחד ושניים נוספים נעצרו בכפר אל-ערוב דרומית לבית לחם. כמו כן, נזרקו הלילה שני בקבוקי תבערה לעבר כוח צה"ל סמוך לכפר בית אומר שמצפון לחברון, ללא נפגעים.

ג'נין הפרות סדר נצח יהודה מג''ב מבוקש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד