י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פועלים נגד יוקר המחיה

אחרי ההצלחה ברשתות: ההסתדרות מרחיבה את חרם הצרכנים

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הודיע היום על הרחבת חרם הצרכנים וקרא להחרים את המוצרים שמייבאת ומשווקת חברת ליימן שליסל | סגן השר אביר קארה טוען כי "ארנון בר דוד לוקח טרמפ ציני על מחאת יוקר המחייה", הוא קרא לקיים מחאה מול בניין ההסתדרות בת"א

אחרי ההצלחה ברשתות: ההסתדרות מרחיבה את חרם הצרכנים
צרכניה. אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, הודיע הערב (ראשון) שהוא מכניס לרשימת חרם הצרכנים גם את המוצרים שמייבאת ומשווקת חברת ליימן שליסל. בין המוצרים: מנטוס, לואקר, הוטפופ (פופקורן), פילסברי, טופיפי, וורטרס אורגינל, סניידרס ותינוקלין. זאת, בהמשך לחרם הצרכנים עליו הכריזה ההסתדרות, על חברות הענק שסטוביץ', דיפלומט וקימברלי.

החל ממחר צפויים לצאת מדי יום מאות עובדי וחברי ההסתדרות, פעילים, אנשי מרחבים והנוער העובד והלומד אל מרכזי הקניות בכל רחבי הארץ ולחלק חומרי הסברה שיסייעו לצרכנים בהרכבת סל מוצרים מוזל ונגיש. בימים הקרובים יכנס יו"ר ההסתדרות בר-דוד, את צוותי הפעולה שהוקמו במיוחד למאבק בעושק המחיה וכן עשרות ראשי ועדים גדולים במשק, לתכנון המשך הצעדים.

אולם, לא כולם אהבו את פעילות ההסתדרות נגד העלאת המחירים ויוקר המחיה, סגן השר אביר קארה קרא היום לחרם על ההסתדרות עצמהה הוא דרש להפסיק באופן מיידי את גביית דמי הטיפול בכפייה, לפקח על דמי החבר ולחסוך לכל עובד מאות שקלים ומעלה בשנה.

לדברי סגן השר: "ארנון בר דוד לוקח טרמפ ציני על מחאת יוקר המחייה. ביד אחת תופס מיקרופון ומייצר מצג שווא בדמות קמפיין של עזרה לחלשים והורדת המחירים וביד השנייה דוחף את ידו לכיסם של העובדים המוחלשים וגוזל מהם מאות שקלים."

לדברי קארה: "הקמפיין המלאכותי של בר דוד למלחמה במונופולים בענף הייבוא הינו מהלך ציני שתכליתו לתעתע בציבור. ההסתדרות גובה כמעט מיליארד שקל בשנה מדמי חבר וטיפול וכל מטרת הקמפיין של בר דוד היא לאגד עוד קבוצות תחת ההסתדרות ולהגדיל את כוחה. הוכחה לכך קיבלנו כאשר נעלמה המחאה מול אסם שעובדיו מאוגדים בהסתדרות."

"ההסתדרות היא המחולל מספר אחת ליוקר המחייה, מונעת התייעלות בשירותים הציבוריים, מחזקת מונופולים, מעכבת צמיחה ומגדילה את הפערים בחברה. בגלל ההסתדרות משפחה בישראל סופגת נזק ישיר של אלפי שקלים ולשם שימור הונה ומעמדה היא מנסה לגייס עוד ועוד ׳פראיירים׳ שישלמו גם הם משכרם בכל חודש".

ארנון בר דוד ההסתדרות מאבק צרכנים יוקר המחיה אביר קארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד