כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
יש עתיד נחלשת

סקר שני ברציפות: כך נתניהו מרכיב ממשלה

לפי סקר מנדטים שערך מכון דיירקט פולס, לו הבחירות היו מתקיימות היום יתכן ובנימין נתניהו היה מרכיב ממשלה עם שותפיו הטבעיים. יש עתיד של לפיד נחלשת, איחוד גנץ-סער מתחזק ושקד-הנדל מחוץ לכנסת

סקר שני ברציפות: כך נתניהו מרכיב ממשלה
נתניהו והחרדים במליאה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

93 ימים לבחירות, סקר מנדטים שערך מכון הסקרים 'דיירקט פולס' ופורסם ב'ערוץ 14' משקף תמונה מרתקת על ציבור הבוחרים הישראלי. לפי הסקר הממשלה הבאה מורכבת מ'הליכוד', 'הציונות הדתית', ש"ס ו'יהדות התורה'.

על פי הסקר, המפלגה הגדולה בישראל היא 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו עם 34 מושבים בכנסת ה-25. מיד אחריה, בפער ניכר, נמצאת מפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד – עם 21 מושבים. 'כחול לבן – התקווה החדשה' של בני גנץ וגדעון סער דווקא מתחזקת ל-13 מושבים, אחריהם נמצאת 'הציונות הדתית' של בצלאל סמוטריץ' עם 11 מושבים.

לכל הסקרים בבחירות 2022 >> לחצו כאן

המפלגות החרדיות, לפי הסקר שומרות על כוחן, ש"ס בראשות אריה מכלוף דרעי משיגה 9 מושבים, 'יהדות התורה' בראשות משה גפני עם 7, 'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן עם 6 ורע"מ של מנסור עבאס והרשימה המשותפת עם חמישה מושבים כל אחת.

צילום: דוד כהן, פלאש 90.

מפלגת 'העבודה' בראשות מרב מיכאלי עם 5 מושבים ובתחתית 'מרצ' עם 4 מושבים. לפי הסקר מפלגת 'הרוח הציונית' של איילת שקד ויועז הנדל לא עוברת את אחוז החסימה עם 2.4% מהקולות.

לפי הסקר, גוש נתניהו משיג רוב בכנסת עם 61 מושבים, לעומת הגוש הנגדי שמשיג 54 ללא 'הרשימה המשותפת' שמשיגה 5 מושבים. 

המדגם נערך באמצעות Direct Polls LTD בתאריך ה-30 ביולי 2022, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 425 נדגמים בוגרים (בני 18+) המהווים מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.5%+- בהסתברות של 95%.

לכל הסקרים בבחירות 2022 >> לחצו כאן

סקר מנדטים מכון הסקרים דיירקט פולס ערוץ 14 בחירות לכנסת ה-25 נתניהו והחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד