כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בית שמש: מאות מתפקדים משתתפים בפריימריז של 'טוב'

יותר מ-400 מתושבי בית שמש התפקדו לתנועת 'טוב', והוזמנו להצביע בפריימריז עבור מועמדיהם לרשימה • מי המתמודדים על המקומות הראשונים בתנועה?

בית שמש: מאות מתפקדים משתתפים בפריימריז של 'טוב'

היום (ג) נערכים הפריימריז של תנועת טוב בבית שמש: למעלה מארבע מאות מתושבי העיר התפקדו לתנועה, וכבר בשעות הבוקר נרשמה תנועה ערה בקלפי. "כל מתפקד לתנועה היה זכאי להציג את מועמדותו ללא כל תנאים", אומר ליאור רוט, יו"ר מטה הבחירות המקדימות, "ראינו היענות והתלהבות מצד הציבור - שרגיל היה עד כה שאיש לא שואל את דעתו, ואשר נאלץ להגיע לקלפיות כדי לבחור כעדר עבור מועמדים שאינו מכיר ושאינם מחויבים לו. אצלנו לראשונה בציבור החרדי הנבחרים שלנו יהיו נבחרי ציבור".

הקרב על הובלת הרשימה הוא בין המועמדים אהרון סלומון, תושב שכונת רמת בית שמש א', מתנדב וגבאי בית כנסת בעיר שכיהן כיו"ר מטה תנועת 'טוב' בבחירות הקודמות ומכהן כחבר תנועת 'טוב' הארצית מול עוה"ד מאיר הלר, בוגר ישיבת חברון ובעל משרד עו"ד. כך גם מתמודד על המקום השני בנצי גולדברג, מתנדב ומנהל בארגוני ההצלה בעיר.

הבוחרים מבטיחים להביא פוליטיקה אחרת, ניקיון כפיים ומחויבות לבוחר. "חובה לערב את הציבור בבחירת נציגיו. אנו שבים בכך למעשה למסורת של קהילות ישראל בהם נבחרו 'טובי העיר' על ידי הציבור", אומר אריאל דרעי, מנכ"ל תנועת טוב. "הניסיון גם מלמד שהעובדה שכל מי שייבחר ידע שהוא מחויב לבוחריו תבטיח את מחויבותו להבטחותיו לבוחר. הציבור היה צמא לכך וקצה נפשו בנתק שבין שיטת המינויים לבוחרים. עובדה היא שגם מפלגות חרדיות מדברות על פריימריז - אבל הלכה למעשה אף אחת מהן לא העזה לעשות את הצעד הזה עד כה".

"אנו נביא בשורה חדשה של תנועה נקיית כפיים שמבוססת על תמיכת הציבור", אומרים ב'טוב', "רק כך ניתן להבטיח שהנציגים אכן יחושו כשליחי ציבור וידאגו לציבור. הגיע הזמן שאת העסקונה יחליפו נבחרי ציבור".

כזכור, אמש הודיע איש 'טוב' ותיק, ירוחם אסטרייכר, על פרישתו מהתנועה, כשהוא מצרף להודעתו מכתב ובו הסבר מפורט על הצעד שעשה.
טוב תנועה בחירות פריימריז בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד