ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

אריאל ייפגש עם החרדים • הדיון: הדיור החרדי

שר השיכון אורי אריאל נחלץ לקידום נושא הדיור החרדי • זימן לישיבה משותפת את פרוש, ליצמן וגפני • המטרה: הבנת וקידום צרכי הדיור של המגזר החרדי

אורי אריאל. צילום: פלאש 90
אורי אריאל. צילום: פלאש 90



בעקבות פגישתו של ח"כ מאיר פרוש עם שר השיכון אורי אריאל בנושא דיור חרדי, הזמין היום (ג) השר את חברי הכנסת החרדיים לישיבה מיוחדת בלשכתו, במהלכה יוכלו להציג לו את הצרכים המיוחדים עבור הציבור החרדי.

לפגישה הוזמנו עד כה חברי הכנסת פרוש, ליצמן וגפני, וישתתפו בה גם מנהל רשות המקרקעין בנצי ליברמן, המנכ"ל שלמה בן אליהו, מנהלת אגף נכסים ודיור שרה צימרמן ויעקב שנרב מנהל אגף פרוגרמות.

לפני מספר ימים נשכר משרד יחסי הציבור 'ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור' שבראשו עומד היועץ האסטרטגי יענקי ביכלר להעניק יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי עבור השר - והוא אף מייצג אותו בתקשורת החרדית.

משרד יחצי הציבור 'ביכלר אסטרטגיה ויחסי ציבור' ייצג במהלך השנים האחרונות - בין היתר - את השר גדעון סער בתפקידו כשר החינוך, את יעקב אשר בתפקידו כראש עיריית בני ברק ואישים וגופים מהמובילים במשק הישראלי.

מאז כניסתו לפני חודשים ספורים לתפקידו כשר הבינוי והשיכון קיים השר אריאל פגישות רבות עם נציגי המגזר החרדי במטרה לסייע ולהביא פתרונות למצוקת הדיור החרדית כמו גם לשאר האוכלוסיות בישראל. ההזמנה לפגישה היא צעד המשך במגמה זו.

בין היתר קיים השר אורי אריאל מפגשים עם יזמי פרויקטים לדיור במגזר החרדי ועם
נציגי החסידויות השונות, ובהם ויז'ניץ, בעלזא, צאנז, באיאן וקרעטשניף, ונציגי הקהילות הליטאיות והספרדיות, במטרה לקדם את פתרונות הדיור הנאותים אף למגזר החרדי.

את הוצאת הערים החרדיות ביתר עילית וחריש ממפת העדיפות הלאומית - לא הצליח השר אריאל למנוע, הגם שמחה על כך בתוקף במהלך ישיבת הממשלה בה אושר ההחלטה.
אורי אריאל דיור חרדים פרוש פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד