י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יום הערכות רשתי

אירוע עוצמתי למאות מורים ומורות נערך במלון רמדה ירושלים

רשת נצח, אשר מונה כיום אחד עשר מוסדות, כינסה מאות מורים ומורות ואנשי צוות  במלון רמדה בירושלים ליום הערכות רשתי

אירוע עוצמתי למאות מורים ומורות נערך במלון רמדה ירושלים
בכנס השנתי צילום: יח"צ

מאות מורים ומורות ואנשי צוות ברשת נצח התכנסו היום במלון רמדה בירושלים ליום הערכות רשתי לקראת שנת הלימודים תשפ"ג. המורים והמורות, אנשי הצוות הארגוני, המנהלים וצוותי ההוראה בעשרת מוסדות הרשת חוו יום שכולו לימוד והעשרה, סדנאות והעצמה שלוו במעטפת מיתוגית ברמה גבוהה.

רשת נצח, אשר מונה כיום אחד עשר מוסדות, בתי ספר יסודיים, תיכונים לבנות וישיבות תיכוניות חרדיות לבנים, וכן מוסדות על תיכוניים, הצליחה בתוך מספר שנים מועטות להעמיד את כמה מהמוסדות המצוינים ביותר במחוז החרדי, ולזכות בפרסי חינוך שונים על הישגים ומערכת חינוכית איכותית.

בהופעה ציבורית ראשונה של מנהל המחוז החרדי החדש, מר שי קלדרון, בפני צוותי הוראה במחוז, העלה על נס את פעילותה של הרשת, חזונה ויכולתה ליצור מוסדות שמהווים מגדלור של מקצועיות, חזון חינוכי, ואיכות לימודית למחוז כולו.

פרופ' יונתן הלוי, יו"ר הועד המנהל של רשת נצח, המשמש גם כנשיא ביה"ח שערי צדק הצהיר שדווקא כמי שחי את עולם הבריאות עשרות שנים, הוא רואה בחינוך בכלל, ובחינוך של נצח בפרט, את החשיבות הראשונה במעלה כדי לאפשר עתיד.

בסדנה ייחודית עמלו הצוותים השונים בשולחנות עגולים על תמונתו האידיאלית של מוסד חינוכי, וליבנו את עקרונות היסוד בתחומים כמו דמות התלמיד, פדגוגיה, חינוך חברתי רגשי ועוד. הסדנה שערכה כשעתיים, הניבה תוצרים שישמשו את הרשת בבניית המוסדות ובביסוסם.

הרב מנחם בומבך, ראש הרשת, דיבר על הקשר בין אמון לעבודה חינוכית, על הצורך הגדול ליצור מערכת בה קיים אמון בין הצוותים, על ידי כבוד הדדי, ענווה וכנות בעבודה החינוכית, כזו שתקרין מהצוות הניהולי, דרך הצוות החינוכי, ועד לתלמידים עצמם.

הרב בומבך סיכם את היום בסיפוק ובהתרגשות: "עם כאלה מנהיגים חינוכיים, עם כאלה צוותי הוראה מלאי לב ושליחות, אני בטוח שנוכל להעמיד דורות של תלמידים, יראי אלוקים, אוהבי תורה ואנשי מעשה, המקדשים שם שמים בכל הליכותיהם".

מלון רמדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד